Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett, jeg er 18 om to måneder og her i USA må jeg være hjemme før klokken 12.

8005103[/snapback]

Det er USA da.

Jeg er 15 år ;)  det er jo ikke allverden :p blir 16 i år, men uansett. De synes det er greit at jeg klarer de kjedelige tingene selv, men alt morsomt syns de IKKE er greit.

Ustedalen, så tidlig? Hvem har bestemt det? :p

8005107[/snapback]

Pff, det er normalt.

Lenke til kommentar
faen nå har jeg holdt på siden 12 å prøvd å fikset trådløse nettverket som broren min fucket til for han tok min skolebolle  :blink:

8005050[/snapback]

Han fucket til nettverket ditt fordi han tok skolebollen din? :dontgetit:

8005054[/snapback]

sendt svar. Men ja det er akkurat det han har gjort.

Lenke til kommentar
Ustedalen, så tidlig? Hvem har bestemt det? :p

8005107[/snapback]

Klokken 12 av vertsforeldrene mine, og klokken 1 av den amerikanske loven. :nei:

Ta det med ro! Du er 15 år og du har mye til å se frem til. At du ikke får lov til å være ute lenge nå er ikke noe stort problem, og det kommer med tiden. Jeg tenker meg at det forandrer seg allerede til våren hvis skolen din har en stor 10-klassefest. :)

Jeg trenger hjelp av dere. Hvordan har jeg vist lederegenskaper i det siste året?

Lenke til kommentar
Da må de vite AKKURAT hvor jeg er, og hvem jeg er ilag med. Og hvis det er stalljentene så er det greit ;) men ett-halv to med andre venner :S hva er den store forskjellen ... :p

8005142[/snapback]

Synes ikke du har noe å klage over egentlig. Du har det veldig bra forhold til hvordan det var hjemme hos meg på den tiden

Mushi! Hvordan går det? :)

8005145[/snapback]

Tjente akkurat 500 spenn ved å kjøre pirat med fatter sin bil :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Bundy : nåja, de stallveninnene hadde vel omtrent ringt til mamma og fortalt at jeg hadde dratt på drikkefest istedet for å se Dirty Dancing med dem :p

Mushi : Problemet var egentlig ikke innetiden, men det at mamma er så SUR hele tida uten grunn =S

Endret av Chelett
Lenke til kommentar

Nei, jeg burde sove snart. bare se et par episoder til av Death Note :wee:

Og ja, du har ikke så veldig mye å klage over, virker det som Chelett.

Du har det bedre enn mange andre.

Ikke at jeg kan klage heller da.

heldig sånn sett. Selv om man såklart blir irritert på ting, som man egentlig ikke burde ha noen grunn til å bli sur over.

Lenke til kommentar
Bundy : nåja, de stallveninnene hadde vel omtrent ringt til mamma og fortalt at jeg hadde dratt på drikkefest istedet for å se Dirty Dancing med dem :p

8005152[/snapback]

.. o.O

Skaff deg nye venniner, stall venniner, plz..

Eneste grunnen de ikke har jomfruhinne er fordi de rir HESTER..

HAHHA

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Da må de vite AKKURAT hvor jeg er, og hvem jeg er ilag med. Og hvis det er stalljentene så er det greit ;) men ett-halv to med andre venner :S hva er den store forskjellen ... :p

8005142[/snapback]

Forskjellen er at de ikke kjenner de like godt. Foreldre er veldig irriterende på denne måten.

Du vokser opp og det blir normalt for deg å drikke, feste og rote med gutter (da jeg regner med at du er en jente). Dette er en STOR overgang for foreldrene dine og ikke bare for deg.

Bare tenk deg selv, vil du at jenten din skal feste vilt, drikke seg full hver helg og rote med alle guttene i klassen når du bli mor? Jeg sier ikke at de tror du er slik, men de frykter det på en måte. De er redd for at noe kan skje og at du blir helt forandret fra den jenten du en gang var.

Det er noe du må leve med, og du kommer til å bli akkurat lik den gangen du får barn.

Lenke til kommentar

Jeg HAR nye venner ;) som jeg aldri har tid til å være ilag med pga stallen, hesten må jo ha stell. JA eneste grunnen til at de ikke har jomfruhinne er at de rir hester, de fleste (14-16 år) har ikke engang klina med en gutt før.

Men problemet mitt var altså at deter umulig å snakke med dem, mamma er sur uten at jeg vet hvorfor og pappa snakker til meg som til lillesøstra mi :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...