Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skal vel litt til å aldri ha lagt på sengetøy når man er 17/18 år?

8005017[/snapback]

Forreldre som duller og steller med de. De kommer til å få det koselig i militæret stakkars mammaguttene.

Gutter? :p

8005025[/snapback]

Nei, det er gutter som blir dullet å stelle med som igjen bare et resultat av inkompetente foreldre imo..
Lenke til kommentar
Gutter? :p

8005025[/snapback]

Nei, det er gutter som blir dullet å stelle med som igjen bare et resultat av inkompetente foreldre imo..

8005032[/snapback]

Word!

Gutter(og jenter) som ikke kan engang ta på sengetøy er patetisk.

Ikke minst når de får alt av foreldrene sine, stakkars dem hvis de noen gang må leve alene.

8005043[/snapback]

Kill'em all!

Lenke til kommentar
Hvorfor prøver du å unngå foreldrene dine, chelett?

Er jo greit å klare seg selv, men jeg er glad jeg har to foreldre som bryr seg.

8005053[/snapback]

jaja, men de overstyrer meg, sånn standard-tenårings opplegg : de vil at jeg skal være hjemme tidligere enn jeg vil, de vil ikke at jeg skal drikke (det gjør jeg heller ikke, pga jeg har ikke hatt anledning enda) osv osv. Kanksje litt mer spesielt siden jeg har hest, så jeg må i stallen hver dag og de må kjøre meg.

Men det er umulig å prate med mamma, hun er alltid sur for et eller annet, uansett hvor snill og flink jeg prøver å være. Fått mellom 5 og 6 på de siste prøvene, jeg og hesten fungerer bra ilag nå og alt er helt topp, men likevel er hun sur. Hun sier ikke noe om hvorfor.

Pappa er vel grei nok, men han er ikke mye hjemme. Jeg prater ikke mye med han egentlig, men han snakker til meg som om jeg skulle vært 8-9 år fortsatt, som søstra mi. Men han er tross alt litt mer liberal enn mamma.

Skal bli gøy å fortelle mamma at jeg skal ta buss alene for å besøke en gutt hun ikke kjenner, han har bare vært et par ganger hjemme hos oss sammen med en haug andre folk. Da er så klart ikke vi sammen med familien min, vi flykter opp på loftet.

Håper noen får noe ut av dette lange innlegget :)

Tilgi alle skrivefile vær så snill ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...