Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det værste jeg har tatt var noe smertestillende greier legene sprøyta i rompa mi når jeg presterte å knuse tommelen/rive av toppen i dørkarmen

8004441[/snapback]

Kortison sprøyta i ræva er deilig, siden det er kortison sviir det(legen sa det var værre enn smertestillende feks,). Fikk utslett av myggen i hellas. og da måtte legen sprøyte kortison i ræva på meg.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Det værste jeg har tatt var noe smertestillende greier legene sprøyta i rompa mi når jeg presterte å knuse tommelen/rive av toppen i dørkarmen

8004441[/snapback]

Kortison sprøyta i ræva er deilig, siden det er kortison sviir det(legen sa det var værre enn smertestillende feks,). Fikk utslett av myggen i hellas. og da måtte legen sprøyte kortison i ræva på meg.

8004445[/snapback]

Husker ikke navnet jeg, men det er mulig det er kortison det var - for det svei godt etterpå.

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Skjer med at samtlige her inne er pillevraklol? Jeg holder meg til to vitaminpiller hver morgen og en halv paracet hvis jeg får hodepine. ^^

8004478[/snapback]

Legg også merket til at flesteparten også sitter våken nå på kvelden og gjerne langt ut på kvelden også :wee:
Lenke til kommentar
Skjer med at samtlige her inne er pillevraklol? Jeg holder meg til to vitaminpiller hver morgen og en halv paracet hvis jeg får hodepine. ^^

8004478[/snapback]

Legg også merket til at flesteparten også sitter våken nå på kvelden og gjerne langt ut på kvelden også :wee:

8004487[/snapback]

Ikke mye vellykket her i tråden. Jeg slenger meg i sengen nå, må opp tidlig imorgen. Toodles tards.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut headsetet mitt spiller høyere på venstre side, håper creative kommer ut med en firmware til mp3 spilleren så man kan stille volum individuelt, på pc går det greit men mp3 spilleren er det verre.

edit: har prøvd å bytte på vvenstre og høyre, så jeg er ikke så mye mer tunghørt på ene øret.

edit: nei er bare ene øret som er mer tunghørt.. :hmm:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

8004478[/snapback]

Jeg har ikke tatt en pille eller annen sort for bedøvelse på 4 år. (Utenom en gang hos tannlege)

Lenke til kommentar
(Utenom en gang hos tannlege)

8004527[/snapback]

Æsj! ikke snakk om tannleger! De er sadistiske beist! Sist jeg var hos tannlegen så skulle jeg rotfylle og så brukte den jævelen så lang tid at bedøvelsen gikk ut og jeg kjente åssen han rota rundt nedi der...

Lenke til kommentar
(Utenom en gang hos tannlege)

8004527[/snapback]

Æsj! ikke snakk om tannleger! De er sadistiske beist! Sist jeg var hos tannlegen så skulle jeg rotfylle og så brukte den jævelen så lang tid at bedøvelsen gikk ut og jeg kjente åssen han rota rundt nedi der...

8004536[/snapback]

:hm: Jeg skal til tannlegen på mandag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...