Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å gå konfirmasjon er sjukt vanskelig, alle går på hendene. Samtidig skal man drikke rød saft, uten å søle på det hvite lakenet som ligger på gulvet. Kun de som klarer det, består...

Jaja, selvfølgelig får man jo cash for det, men jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Det ligger nok en ateist, langt inne et sted...

Lenke til kommentar
Det å gå konfirmasjon er sjukt vanskelig, alle går på hendene. Samtidig skal man drikke rød saft, uten å søle på det hvite lakenet som ligger på gulvet. Kun de som klarer det, består...

Jaja, selvfølgelig får man jo cash for det, men jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Det ligger nok en ateist, langt inne et sted...

8003717[/snapback]

What? Nå juger du.

Lenke til kommentar
Ingenting er som å danse med rødvinsmarinerte tanter på konfirmasjon og prøve å holde takten med de mens de banker deg inn mellom loslitte pupper.

8003789[/snapback]

Mine gamle tanter oppfører seg slik kun i 60 og 70års-lag. De er det heldigvis lenge siden jeg måtte bli med på. :)
Lenke til kommentar
What? Nå juger du.

8003752[/snapback]

Uten tvil. Folk med en ateist i seg (eller et snev av fornuft&prinsipper), ville aldri valgt kristen konfirmasjon.

8003783[/snapback]

Usikker på om Bundy mente første eller siste del av innlegget :p

Uansett, en kristen konfirmasjon binder meg ikke til noe videre i kirken da. Føler vel egentlig ikke at konfirmasjonen har så mye og si, for hva som vil skje videre i livet. Men samma det, tror de fleste velger kristen konf. fordi de får mer penger da, dem kommer i avisa ++ så folk ser at dem skal konfirmeres. De som konfirmerer seg borgelig får ikke samme "oppmerksomheten" (ivertfall sånn det er her)

Men jeg legger meg nå, cy

Lenke til kommentar
Faen, nå suser det i øra mine igjen :thumbdown:

Høres for øyeblikket ut som om en jævla jetmotor står og går rett ved siden av meg.

Så høyt og jævlig er det.

Åh! :(

8003781[/snapback]

Har det alltid sånn. Vertfall susing. Lekt for mye med sprengstoff og skytevåpen ^^ :wee:

Uten tvil. Folk med en ateist i seg (eller et snev av fornuft&prinsipper), ville aldri valgt kristen konfirmasjon.

8003783[/snapback]

Jeg er ikke døpt :D

Lenke til kommentar
Men samma det, tror de fleste velger kristen konf. fordi de får mer penger da, dem kommer i avisa ++ så folk ser at dem skal konfirmeres. De som konfirmerer seg borgelig får ikke samme "oppmerksomheten" (ivertfall sånn det er her)

8003827[/snapback]

Si meg, hva slags stasikristenkuk av en redaktør er det i lokalavisen din? Folk som ville gitt meg mindre gaver fordi de ikke respekterte mitt livsynsvalg kunne kastet både gave og invitasjon i søpla.

Bundy: Noen som til og med døper seg for å konfirmere seg i kirken "bare fordi alle andre gjør det."

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...