Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Haha, faen i hælvette. Det er jævlig rart at nettet detter ned 9 av 10 ganger jeg laster ned noe viktig med browseren. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Da gjør du som alle oss andre. Laster ned uviktige ting. Case solved. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 iPod er greit i seg selv, men programvaren som må brukes for overføring av musikk er rett og slett tåpelig. Har nano 4GB selv, utrolig irriterende å laste inn ny musikk, når jeg bruker Winamp til vanlig. Itunes gjør ikke jobben noe bedre. It sucks bigtime. for et par dager siden fikk jeg "Lei seg ipod med en url til apple support" i displayet, og nå vil den ikke starte. Disken spinner opp, klikker, spinner opp, klikker osv osv.. ipod er noe dritt Word. Jeg brukte IPoden som en liten harddisk, men nå må jeg hive meg i å skaffe meg de 3 sesongene jeg mistet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) BiteX: heahea, nei.. Vaneligvis bruker jeg torrent. Men noen ting kommer ikke med torrent. edit: og stolen min er fucka, så den støtter ikke ryggen og jeg får jævlig vondt i ryggen hver forpulte dag. Så jeg må ligge timesvis i senga for å bli bedre. Endret 22. februar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 iPod er greit i seg selv, men programvaren som må brukes for overføring av musikk er rett og slett tåpelig. Har nano 4GB selv, utrolig irriterende å laste inn ny musikk, når jeg bruker Winamp til vanlig. Itunes gjør ikke jobben noe bedre. 8001940[/snapback] Hehe, riktig. iTunes er et bra program, men det mangler noen ting som jeg har lyst på. Blant annet automatisk innlasting av nye sanger. (Hvis jeg laster ned en sang så vil den blir lagt inn i iTunes neste gang iTunes starter) Men iPod burde hatt vanglig overføring, slik at vi kan koble iPoden til alle maskiner og bare laste innpå med mye tull. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg er jævla sliten!.. trente i sta!. Nå skal jeg snart ned og eta kyllingfillet Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Hehe, riktig. iTunes er et bra program, men det mangler noen ting som jeg har lyst på.Blant annet automatisk innlasting av nye sanger. (Hvis jeg laster ned en sang så vil den blir lagt inn i iTunes neste gang iTunes starter) 8001953[/snapback] Musikken ifra iTunes-butikken blir da lagt inn den, blir den ikke? *knis* Endret 22. februar 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hehe, riktig. iTunes er et bra program, men det mangler noen ting som jeg har lyst på.Blant annet automatisk innlasting av nye sanger. (Hvis jeg laster ned en sang så vil den blir lagt inn i iTunes neste gang iTunes starter) 8001953[/snapback] Musikken ifra iTunes-butikken blir da lagt inn den, blir den ikke? 8001976[/snapback] Butikken ja! Ripper du en CD, lager en sang selv, eller gjør det stygt og laster ned en sang, da blir den ikke lagt inn. Hvilken student er det som gidder å betale i dyre dommer for musikk? Jeg ser det med at nedlastet musikk ikke blir lagt inn pga loven. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Hvilken student er det som gidder å betale i dyre dommer for musikk? 8001988[/snapback] De samme studentene som betaler for maten sin istedet for å stjele den. Men jeg må si det er fullt forståelig, prisnivået på musikk er helt latterlig. Endret 22. februar 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Butikken ja!Ripper du en CD, lager en sang selv, eller gjør det stygt og laster ned en sang, da blir den ikke lagt inn. Jeg ser det med at nedlastet musikk ikke blir lagt inn pga loven. 8001988[/snapback] Hva mener du med "ikke lagt inn"? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg hater den ekle motbydelige damen til Martin, og alle de små blonde tøsekjerringene hun kaller venner. De har knekt en venninne av meg helt ned. Hun holder på å klikke, de slenger dritt til henne, og hun har angst fra før. Hun har stengt seg inne i en uke nå, og først i dag turde hun å ta kontakt, og det var for å si "farvel". Har roet henne ned nå, men faen så lyst jeg har til å kastrere Martin med en neglesaks. Han kunne for faen gitt inntrykk av at han ikke likte henne, da >_< Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hva mener du med "ikke lagt inn"? 8002021[/snapback] At du må legge dem inn manuelt. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hva mener du med "ikke lagt inn"? 8002021[/snapback] At du må legge dem inn manuelt. 8002078[/snapback] Det er en eller annen innstilling som gjør at man kan sørge for at all musikk havner i iTunes. Let deg frem til det. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 The Soundtrack Of Our Lives er herlig. They are a combination of sixties rock giants like The Who and The Doors, and seventies psychedelic bands like Pink Floyd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Tjenare SO.... Dette har vært en lang dag ass! Kom akkurat hjem fra kurset... Visste ikke at det gikk an å bli så sliten av å bare sitte foran en pc og slå inn kommandoer. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er det noen som har et ålreit skjermkort jeg kan få? Bror trenger å spille GTA. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hva mener du med "ikke lagt inn"? 8002021[/snapback] At du må legge dem inn manuelt. 8002078[/snapback] På min iTunes legger jeg til sanger, så kopierer de seg til musikkmappa automatisk. Så sletter jeg "originalfilene". Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Tomat-Ulf, plis a. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvor, hvor lenge og drekka? 8001894[/snapback] Jeg bomma på tiden så da var jeg her igjen. Jeg skal til Rissa og skal være der til mandag og jeg drikker ikke Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hva er best av santamaria og OldelPaso Taco spice mix? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg