Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iPod er greit i seg selv, men programvaren som må brukes for overføring av musikk er rett og slett tåpelig.

Har nano 4GB selv, utrolig irriterende å laste inn ny musikk, når jeg bruker Winamp til vanlig.

Itunes gjør ikke jobben noe bedre.

It sucks bigtime.

for et par dager siden fikk jeg "Lei seg ipod med en url til apple support" i displayet, og nå vil den ikke starte. Disken spinner opp, klikker, spinner opp, klikker osv osv..

ipod er noe dritt :)

Word.

Jeg brukte IPoden som en liten harddisk, men nå må jeg hive meg i å skaffe meg de 3 sesongene jeg mistet :(

Lenke til kommentar
iPod er greit i seg selv, men programvaren som må brukes for overføring av musikk er rett og slett tåpelig.

Har nano 4GB selv, utrolig irriterende å laste inn ny musikk, når jeg bruker Winamp til vanlig.

Itunes gjør ikke jobben noe bedre.

8001940[/snapback]

Hehe, riktig. iTunes er et bra program, men det mangler noen ting som jeg har lyst på.

Blant annet automatisk innlasting av nye sanger.

(Hvis jeg laster ned en sang så vil den blir lagt inn i iTunes neste gang iTunes starter)

Men iPod burde hatt vanglig overføring, slik at vi kan koble iPoden til alle maskiner og bare laste innpå med mye tull. :wee:

Lenke til kommentar
Hehe, riktig. iTunes er et bra program, men det mangler noen ting som jeg har lyst på.

(Hvis jeg laster ned en sang så vil den blir lagt inn i iTunes neste gang iTunes starter)

8001953[/snapback]

Musikken ifra iTunes-butikken blir da lagt inn den, blir den ikke?

*knis*

comic2-185.png

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

8001953[/snapback]

Musikken ifra iTunes-butikken blir da lagt inn den, blir den ikke?

8001976[/snapback]

Butikken ja!

Ripper du en CD, lager en sang selv, eller gjør det stygt og laster ned en sang, da blir den ikke lagt inn.

Hvilken student er det som gidder å betale i dyre dommer for musikk? :wee:

Jeg ser det med at nedlastet musikk ikke blir lagt inn pga loven. :)

Lenke til kommentar
Hvilken student er det som gidder å betale i dyre dommer for musikk? :wee:

8001988[/snapback]

De samme studentene som betaler for maten sin istedet for å stjele den.

Men jeg må si det er fullt forståelig, prisnivået på musikk er helt latterlig.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Jeg hater den ekle motbydelige damen til Martin, og alle de små blonde tøsekjerringene hun kaller venner.

De har knekt en venninne av meg helt ned.

Hun holder på å klikke, de slenger dritt til henne, og hun har angst fra før.

Hun har stengt seg inne i en uke nå, og først i dag turde hun å ta kontakt, og det var for å si "farvel".

Har roet henne ned nå, men faen så lyst jeg har til å kastrere Martin med en neglesaks.

Han kunne for faen gitt inntrykk av at han ikke likte henne, da >_<

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...