Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JEg er flere forskjellige typer nerd jeg. Bedre det :)

8000208[/snapback]

uh, rams opp alle typer nerd du er :D

8000236[/snapback]

Metal-nerd (Da jeg vet mye om det)

Progrock-nerd

Datanerd

Simpsons-nerd (Da jeg vet alt om det.)

Men nå må jeg si arivadirty til alle, c ya on tirsdag, kanskje mandagskveld :)

Lenke til kommentar

Jeg hater IPod! Fy faen for noe skit det er.

Kobler til IPoden min for å overføre litt musikk, men måtte tydligvis gjennoppbygge den eller noe slikt. Jeg trykker på knappen og får opp en bedskjed om at alt vil bli slettet. Det jeg tenkte var at all musikk og slikt ville bli slettet, men der tok jeg feil.

Jeg hadde 3 sesonger av Angel og andre dvs serier på den, men nå er alt det borte. IPod sucks!

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Du er på Norges største nerdeforum, og prøver å vinkle "datanerd" som en dårlig ting? Tror du er på tynn is, gutt :)

8000314[/snapback]

synes bare det er så trist

men dere får fortsette og nerde, kansje dere får dere et liv endag :p

har ikke tid til og "krangle" med dere :p

8000371[/snapback]

Det er uten tvil du som er den uten et liv. Skjønner ikke helt at du gidder å komme her og krangle med folk, det er fritidsproblemer det.

Lenke til kommentar

Kobler til IPoden min for å overføre litt musikk, men måtte tydligvis gjennoppbygge den eller noe slikt. Jeg trykker på knappen og får opp en bedskjed om at alt vil bli slettet. Det jeg tenkte var at all musikk og slikt ville bli slettet, men der tok jeg feil.

Jeg hadde 3 sesonger av Angel og andre dvs serier på den, men nå er alt det borte. IPod sucks!

8001821[/snapback]

Er du tett i pappen? Hvis det står at alt blir slettet, så betyr det alt.

Lenke til kommentar

8001821[/snapback]

Du er ikke av de smarteste du? :wee:

Alt betyr ALT.

Lenke til kommentar
Er du tett i pappen? Hvis det står at alt blir slettet, så betyr det alt.

Kanskje litt? :)

Men IPod sucks

8001888[/snapback]

It sucks bigtime.

for et par dager siden fikk jeg "Lei seg ipod med en url til apple support" i displayet, og nå vil den ikke starte. Disken spinner opp, klikker, spinner opp, klikker osv osv..

ipod er noe dritt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...