Luchy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ja.. Husk, jeg har ikke vært nerd lenge. Og dermed oppdager jeg slike ting mye seinere enn dere. Du er ikke nerd nok Jeg har vaert nerd saa lenge jeg husker, men jeg har aldri hoert om Icy Tower. Go download! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg har vaert nerd saa lenge jeg husker, men jeg har aldri hoert om Icy Tower. Go download! 8001722[/snapback] Where? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 http://www.acid-play.com/download/icy-tower/ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 JEg er flere forskjellige typer nerd jeg. Bedre det 8000208[/snapback] uh, rams opp alle typer nerd du er 8000236[/snapback] Metal-nerd (Da jeg vet mye om det) Progrock-nerd Datanerd Simpsons-nerd (Da jeg vet alt om det.) Men nå må jeg si arivadirty til alle, c ya on tirsdag, kanskje mandagskveld Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Men nå må jeg si arivadirty til alle, c ya on tirsdag, kanskje mandagskveld 8001741[/snapback] Forlater du oss? Hvor skal du? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Men nå må jeg si arivadirty til alle, c ya on tirsdag, kanskje mandagskveld 8001741[/snapback] Forlater du oss? Hvor skal du? 8001748[/snapback] I'm afraid so. Skal pakke litt, så skal jeg dusje og gå en liten tur til farfar and then it's off to Trondheim Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 I'm afraid so. Skal pakke litt, så skal jeg dusje og gå en liten tur til farfar and then it's off to Trondheim 8001754[/snapback] Faen ta deg. Hvem andre skal true meg naa? Blir sikkert koselig. Du faar kose deg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Faen ta deg. Hvem andre skal true meg naa? Blir sikkert koselig. Du faar kose deg. 8001761[/snapback] Bli emo og tru deg selv? Jeg skal absolutt kose meg, skal jo treffe flua mi Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Bli emo og tru deg selv? Jeg skal absolutt kose meg, skal jo treffe flua mi 8001769[/snapback] -Meg: Greit din horeunge. Naa tenker du snille tanker, ellers saa kutter jeg deg(meg). -Meg: NEEEEEEEEEI!.. Kaller du dama di flua? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 -Meg: Greit din horeunge. Naa tenker du snille tanker, ellers saa kutter jeg deg(meg).-Meg: NEEEEEEEEEI!.. Kaller du dama di flua? 8001779[/snapback] Nja, er vel heller hu som kaller seg det selv: Flua_i_suppa Men nå er jeg off. Hæppdidudeldej! Prekast Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ah, jeg forstaar. God tur... Lunsj naa. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Jeg hater IPod! Fy faen for noe skit det er. Kobler til IPoden min for å overføre litt musikk, men måtte tydligvis gjennoppbygge den eller noe slikt. Jeg trykker på knappen og får opp en bedskjed om at alt vil bli slettet. Det jeg tenkte var at all musikk og slikt ville bli slettet, men der tok jeg feil. Jeg hadde 3 sesonger av Angel og andre dvs serier på den, men nå er alt det borte. IPod sucks! Endret 22. februar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Du er på Norges største nerdeforum, og prøver å vinkle "datanerd" som en dårlig ting? Tror du er på tynn is, gutt 8000314[/snapback] synes bare det er så trist men dere får fortsette og nerde, kansje dere får dere et liv endag har ikke tid til og "krangle" med dere 8000371[/snapback] Det er uten tvil du som er den uten et liv. Skjønner ikke helt at du gidder å komme her og krangle med folk, det er fritidsproblemer det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg hater IPod! Fy faen for noe skit det er. Kobler til IPoden min for å overføre litt musikk, men måtte tydligvis gjennoppbygge den eller noe slikt. Jeg trykker på knappen og får opp en bedskjed om at alt vil bli slettet. Det jeg tenkte var at all musikk og slikt ville bli slettet, men der tok jeg feil. Jeg hadde 3 sesonger av Angel og andre dvs serier på den, men nå er alt det borte. IPod sucks! 8001821[/snapback] Er du tett i pappen? Hvis det står at alt blir slettet, så betyr det alt. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg hater IPod! Fy faen for noe skit det er. Kobler til IPoden min for å overføre litt musikk, men måtte tydligvis gjennoppbygge den eller noe slikt. Jeg trykker på knappen og får opp en bedskjed om at alt vil bli slettet. Det jeg tenkte var at all musikk og slikt ville bli slettet, men der tok jeg feil. Jeg hadde 3 sesonger av Angel og andre dvs serier på den, men nå er alt det borte. IPod sucks! 8001821[/snapback] Du er ikke av de smarteste du? Alt betyr ALT. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er du tett i pappen? Hvis det står at alt blir slettet, så betyr det alt. Kanskje litt? Men IPod sucks Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 I'm afraid so. Skal pakke litt, så skal jeg dusje og gå en liten tur til farfar and then it's off to Trondheim 8001754[/snapback] Hvor, hvor lenge og drekka? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Haha Så fet trå=P Har skrivd i den før, men hadde heelt glemt den :!: Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 iPod er greit i seg selv, men programvaren som må brukes for overføring av musikk er rett og slett tåpelig. Har nano 4GB selv, utrolig irriterende å laste inn ny musikk, når jeg bruker Winamp til vanlig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er du tett i pappen? Hvis det står at alt blir slettet, så betyr det alt. Kanskje litt? Men IPod sucks 8001888[/snapback] It sucks bigtime. for et par dager siden fikk jeg "Lei seg ipod med en url til apple support" i displayet, og nå vil den ikke starte. Disken spinner opp, klikker, spinner opp, klikker osv osv.. ipod er noe dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg