Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I natt drømte jeg at det var mange zombier i nord norge, så skulle jeg få våpen av bestefar, først så lette vi frem tech9 eller hva det er, sånne små automatiske greier, så var vi ute og plukket kuler opp fra bakken, også hadde bestefar ikke fler magasin til de, så jeg velgte en halvautomatisk rifle, og da sa bestefaren min til meg "der har vi noe for deg ja..". Så satt jeg bakpå pickupden og skøt folk i huet mens han kjørte.

wtf.. ^^

Lenke til kommentar
Skal jeg fortelle dere noe "morsomt"

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Da jeg stupte fra stupebrettet i dag (Ett noe så vakkert stup) Mista jeg badetrusa. Dette skjedde heldigvis under vann, og jeg var rask med å få dratt den opp igjen. Men uansett, flaut.

8000964[/snapback]

Fiffig måte å få mange kommentarer om utseendet ditt på. :D

Lenke til kommentar

Da jeg stupte fra stupebrettet i dag (Ett noe så vakkert stup) Mista jeg badetrusa. Dette skjedde heldigvis under vann, og jeg var rask med å få dratt den opp igjen. Men uansett, flaut.

8000964[/snapback]

:!:

Det som hadde vært gøy var om etter du hadde stupi utti, så kommi til overflaten igjen. og etter deg der fløyt badebuksa opp :p

Lenke til kommentar

8000964[/snapback]

Haha, eller passar det betre med ein liten "håhåh"? Eg har sånn fin badeshorts som klistrar seg så fint og stramt inntil når ein går opp på land...

Lenke til kommentar

8000964[/snapback]

Det gjorde jeg på ungdomskolen elns...stupte fra 5meteren og jeg merker faen ikke at den var forsvunnet før badevakta kom bort til meg å sa at jeg kanskje burde svømme ut å hente noe :(
Lenke til kommentar
På forumet, tenkte jeg.

8000986[/snapback]

Åja. Ehm, jaok..

Det gjorde jeg på ungdomskolen elns...stupte fra 5meteren og jeg merker faen ikke at den var forsvunnet før badevakta kom bort til meg å sa at jeg kanskje burde svømme ut å hente noe :(

8000988[/snapback]

Nåå, dakkar :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...