Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men ja jeg er BEDRE en dere og kommer altid til og være det!

Folk som kommer med sånne uttalser har ikke annet en sagmugg i pappen..Og nokså barnslig og si sånt..Men du er jo tross alt ikke mange årene..hehe

8000663[/snapback]

1stk eid forumbruker. Party over. La oss nå gå videre til party i SO6. Hvem vil ha øl?

Lenke til kommentar
Folk som kommer med sånne uttalser har ikke annet en sagmugg i pappen..Og nokså barnslig og si sånt..Men du er jo tross alt ikke mange årene..hehe

8000663[/snapback]

Det som er greia er at det gir han en bedre følelse. Å rakke ned på andre, kalle dem nerder, og mene at det å være nerd innebærer automatisk at man ikke har noe liv, får han til å se på sitt liv som om det var verdt å leve.

Hvem vet, kanskje han er en større nerd enn oss alle. Men særlig intelligent kan han ikke være, starte en slik diskusjon på et "data" forum. Burde ikke han melde seg inn på deiligst els.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
2 stk øl av valgfritt merke til anira og b-real. PARTEYH!

8000690[/snapback]

In da house!

Lurer egentlig hva som foregår i hode til slike folk som kommer å bare tror de er så mye bedre en andre sånn helt automatisk. Greit nok, jeg kan være ganske fordomsfull selv til tider, men damit altså, det er da en grense.

Lenke til kommentar
Hvem vet, kanskje han er en større nerd enn oss alle. Men særlig intelligent kan han ikke være, starte en slik diskusjon på et "data" forum. Burde ikke han melde seg inn på deiligst els.

Ja sant..Helt enig med deg

Men men..fyren har det sikkert ikke godt med seg selv så han prøver bevise for seg selv at han er bedre enn alle andre så han selv kan føle seg bedre...eller noe sånt..hehe...Not :!:

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
2 stk øl av valgfritt merke til anira og b-real. PARTEYH!

8000690[/snapback]

In da house!

Lurer egentlig hva som foregår i hode til slike folk som kommer å bare tror de er så mye bedre en andre sånn helt automatisk. Greit nok, jeg kan være ganske fordomsfull selv til tider, men damit altså, det er da en grense.

8000707[/snapback]

Undommens naivitet.

Edit: Han me over an irish one! *flashe broderns ID*

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

8000707[/snapback]

14 år gamle jenter er ofte sånn. Veldig viktig å få sagt at den og den er sååå rar etc. Dei er ofte veldig usikre sjølv.

Hmm...rakka eg ned på fjortizzar no? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...