Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja og det er fryktelig mye aktivitet der og selve forumet dreier seg så og si om data :p

Men i`m out ;P

8000538[/snapback]

Fint. Negative personer som deg syns jeg personlig bare kan forlate egentlig når du ikke gjør noe annet en å syte.

MrLeftfield: PEBKAC

Lenke til kommentar
Ja og det er fryktelig mye aktivitet der og selve forumet dreier seg så og si om data :p

Men i`m out ;P

8000538[/snapback]

Fint. Negative personer som deg syns jeg personlig bare kan forlate egentlig når du ikke gjør noe annet en å syte.

MrLeftfield: PEBKAC

8000568[/snapback]

Du får banne meg da vettu vis du blir så lei deg av og ha meg her *sadface*

Jadda, Har ialleflal lært at vis du kaller noen på diskusjon for nerd så klikker alle og iallefall ikke fordi noen føler seg truffet :ph34r:

Lenke til kommentar

Jadda, Har ialleflal lært at vis du kaller noen på diskusjon for nerd så klikker alle og iallefall ikke fordi noen føler seg truffet  :ph34r:

8000585[/snapback]

Det at du kaller noen nerd er greit. Men, det at du antar at du dermed er mye bedre, det er ikke greit.

Lenke til kommentar

Jadda, Har ialleflal lært at vis du kaller noen på diskusjon for nerd så klikker alle og iallefall ikke fordi noen føler seg truffet  :ph34r:

8000585[/snapback]

Jeg skal da ikke banne deg pga det, det er min personlige mening og man banner ikke folk pga det.

Det har kanskje noe med at du putter alle i en boks og tror du selv ikke faller under den kategorien, men det er akkurat det du gjør :)

Lenke til kommentar

8000585[/snapback]

Næh, vi synes bare personer som kommer inn her og skryter av å være og ha et bedre liv enn oss er teite.

Lenke til kommentar

8000585[/snapback]

Du er nerd selv btw. Bare så du vet det. I og med du er så evig opphengt i bil og motor.

Og det finnes forskjell på å si "nerd", og bruke "nerd" som personangrep. Det jeg regner med du mente var personangrep. Og det er egentlig ikke noe særlig hyggelig, is it?

Og btw, cry me a river, build a bridge, and get over it. Du er på feil side av forumet. Liker du det ikke, får du finne deg et forum som er mer aktiv. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
HADE BRA HJÆVLA TAFATTE FOLK  :love:

sorry orker bare ikke diskutere det mere

Men ja jeg er BEDRE en dere og kommer altid til og være det!

8000637[/snapback]

Næmmen, gikk du tom for ordentlige argumenter og må ty til "jeg gidder ikke, så jeg stikker"? :!:

Lenke til kommentar
Jeg er glad i dere alle! :love:

8000623[/snapback]

Enig

HADE BRA HJÆVLA TAFATTE FOLK :love:

sorry orker bare ikke diskutere det mere

Men ja jeg er BEDRE en dere og kommer altid til og være det!

8000637[/snapback]

hahahahahaahahahaha.....HÆHÆHÆHÆHÆHÆ...Jesus, det var dagens. Du tapte en diskusjon du startet selv, tapte kolosalt på hjemmebane, og for å ikke virke som idiot prøvde du å slenge siste dritt ut mot folk? (giggle)

Ja ja. Kos deg. Jeg håper virkelig på dine vegne at du får litt bedre liv eller holdning til det asap.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...