Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GÅ UT få dere et liv, feks flere venner :p

8000215[/snapback]

Ro ned egget, mate.

8000243[/snapback]

Faen heller forteller bare fakta jeg :p

Evig glad jeg ikke trenger data

8000273[/snapback]

Du påstår at de fleste her inne sitter foran pc-en 24 timer i døgnet, sju dager i uka og ber dem gå ut og få seg flere venner og på toppen av det hele skal du ha det til at det er fakta du kommer med? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg er multinerd! :wee: Men ikke data-nerd, hehe.

8000246[/snapback]

Hehe, eg trur multi og nerd nøytraliserer kvarandre. :D

8000261[/snapback]

Åh? :p

8000280[/snapback]

Trudde nerd var at ein interesserte seg kun for 1 spesiell ting. Men etter ein liten tur på wikipedia vart det synet endra. My bad, fellow nerd. :blush:

Lenke til kommentar
Du påstår at de fleste her inne sitter foran pc-en 24 timer i døgnet, sju dager i uka og ber dem gå ut og få seg flere venner og på toppen av det hele skal du ha det til at det er fakta du kommer med?

Jeg sitter med maskinen min 24/7..Jeg spiser med maskinen min..osv..

Du er på Norges største nerdeforum, og prøver å vinkle "datanerd" som en dårlig ting? Tror du er på tynn is, gutt

Word dude :thumbup:

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Du påstår at de fleste her inne sitter foran pc-en 24 timer i døgnet, sju dager i uka og ber dem gå ut og få seg flere venner og på toppen av det hele skal du ha det til at det er fakta du kommer med?

Jeg sitter med maskinen min 24/7..Jeg spiser med maskinen min..osv..

8000315[/snapback]

Mulig, men er du representativ for "de fleste" her inne?

Lenke til kommentar
Jeg trodde jeg var skikkelig skole nerd. Men så begynte jeg på Kongsberg vidregående skole. Og fant fort ut av at det er mange av dem :cry:

8000331[/snapback]

Ja, konsentrasjonen aukar nok jo høgare i utdanning du kjem. ;)

Edit: Leif

Endret av MK_Blackbird
Lenke til kommentar
Du er på Norges største nerdeforum, og prøver å vinkle "datanerd" som en dårlig ting? Tror du er på tynn is, gutt :)

8000314[/snapback]

Faen, korleis skal eg ro meg ut av denne...

8000327[/snapback]

Det blir 12 timers straffespilling av World of Warcraft. Så går det greit. Mat eller Cola skal kun inntas ved PCn i denne perioden.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Du er på Norges største nerdeforum, og prøver å vinkle "datanerd" som en dårlig ting? Tror du er på tynn is, gutt :)

8000314[/snapback]

synes bare det er så trist

men dere får fortsette og nerde, kansje dere får dere et liv endag :p

har ikke tid til og "krangle" med dere :p

8000371[/snapback]

Blir kvalm av tanken på hvor mye bedre enn "de fleste her inne" du føler deg. :S

Lenke til kommentar
Jeg trodde jeg var skikkelig skole nerd. Men så begynte jeg på Kongsberg vidregående skole. Og fant fort ut av at det er mange av dem :cry:

8000331[/snapback]

Du burde begynt på en skikkelig drittskole, der alle var helt elendig. Du ville blitt sett på som DEN nerden. Veien til gode karakterer hadde sikkert vært kortere også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...