Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke noe med hvor sexy man er. Heller hvordan man føler seg, og hvertfall på sånne ting.

Men gikk litt bedre enn forventa. Jaja samma :wee:

7998539[/snapback]

Hmm, trodde du hadde god selvtillit jeg.

Jeg liker ikke heller å gå på sånne steder, alle kikker på meg å vil prate med meg å ta på meg å sånn... Egentlig er det en forbannelse å være så deilig som jeg er.. ALLE vil ha min oppmerksomhet, gah

Lenke til kommentar
Hmm, trodde du hadde god selvtillit jeg.

Jeg liker ikke heller å gå på sånne steder, alle kikker på meg å vil prate med meg å ta på meg å sånn... Egentlig er det en forbannelse å være så deilig som jeg er.. ALLE vil ha min oppmerksomhet, gah

7998558[/snapback]

Har det, men når det kommer til å kle seg nesten naken blant mange folk i ett lite rom, med sterkt lys så ja. :wee: Men jeg overlever. Har ikke lyst å syte elns, finnes mange, mange folk som har noe å syte over.

Halsen min prøver febrilsk å drepe meg

7998566[/snapback]

Off, dakkar..

Lenke til kommentar
Noen fra kristiansand her? Digg snøvær? :D Håper bare det ikke stopper posten.. har ting som kommer, and i need them! :p

7998583[/snapback]

Jeg er en time ifra deg.. eller 15 :p

Er i arendal, masse snø :D

@demille, kler meg naken hele tia jeg, selv om det er masse folk rundt, har til og med blitt dømt pga det.. :ermm:

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Sa til typen at jeg ville ha en katt til igår. Han prøvde veldig forsiktig å fortelle meg at vi kanskje skulle vente til vi hadde kjøpt oss leilighet og at han kanskje hadde litt mer lyst på en bengal. Han er så søt når han tror jeg skal begynne å grine hver øyeblikk. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...