Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har en fet i klassen som absolutt aldri har gym...

7996245[/snapback]

De som burde ha gym, gjerne mer enn de andre, har selvfølgelig fritak fra gym. Sånn er det alltid. :roll:

7996296[/snapback]

Prøv å være så tynn at du skammer deg over hvordan du ser ut. Det er like ydmykende som være overvektig.

Lenke til kommentar
Vi har en fet i klassen som absolutt aldri har gym...

7996245[/snapback]

De som burde ha gym, gjerne mer enn de andre, har selvfølgelig fritak fra gym. Sånn er det alltid. :roll:

7996296[/snapback]

Prøv å være så tynn at du skammer deg over hvordan du ser ut. Det er like ydmykende som være overvektig.

7996398[/snapback]

riktig det, ihvertfall når det gjelder gutter eller jenter men spiseproblemer

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Husk at det blir mye jobb med så mange dyr også da... Er der mange går feil. De vil så gjerne ha "bare" en til og så blir det for mye... :)

7996388[/snapback]

Når jeg hadde 6 akvarier, en voksen katt, to kattunger på 6 uker og to på 18 uker trodde jeg at jeg skulle gå på veggen. Det var fordi kattungene lekte døgnet rundt i tur og orden, det var midt på sommeren, jeg turte ikke gå ut og kunne ikke lufte fordi da løp alle kattene som ikke skulle ut, ut.

Bare jeg ikke får meg 4 kattunger går det bra. Er bare kattungestadiet som er slitsomt. Legger nesten ikke merke til kattene jeg har nå.

Lenke til kommentar
Han tror jeg driver å samler på dyr.

7996376[/snapback]

Kanskje du burde kvitte deg med akvarie? Du klager jo på at du alltid ikke har tid/orker å rengjøre det, og da sparer du/typen penger på å bruke strøm, dvs mer penger til whatever. Så kan du jo selge fiskene (faktisk) og akvariumet lys osv.

Lenke til kommentar
Vil du tøse?

*tøsepå*

7996408[/snapback]

*Tøsemed*

7996417[/snapback]

Jippi :wee:

Bare jeg ikke får meg 4 kattunger går det bra. Er bare kattungestadiet som er slitsomt. Legger nesten ikke merke til kattene jeg har nå.

7996423[/snapback]

Sant det... Det er det som er det kjekke med katter. De er så selvstendige.

Lenke til kommentar

kom nettopp på en jente som vi gikk sammen med på grunnskolen, hun spiste et tørt rundstykke uten noe i til matpause, og spiste den ved å spise smule for smule.

Hun var sykelig tynn, snakket nesten aldri og så ut som et spøkelse. Men heldigvis virker det som at hun har kommet seg, ihvertfall når det gleder å prate med mennesker, jeg har nemlig sett ho noen ganger på skolen..

Lenke til kommentar
Kanskje du burde kvitte deg med akvarie? Du klager jo på at du alltid ikke har tid/orker å rengjøre det, og da sparer du/typen penger på å bruke strøm, dvs mer penger til whatever. Så kan du jo selge fiskene (faktisk) og akvariumet lys osv.

7996435[/snapback]

Hm jeg veit. Skal selge det ene i værtfall fordi det bråker. Må bare få somla meg til det. Kan ikke ta begge for de er de eneste plantene jeg har i huset. Kattene eter opp alt jeg tar med inn av blomter og grønt.

Lenke til kommentar
Hm jeg veit. Skal selge det ene i værtfall fordi det bråker. Må bare få somla meg til det. Kan ikke ta begge for de er de eneste plantene jeg har i huset. Kattene eter opp alt jeg tar med inn av blomter og grønt.

7996450[/snapback]

Hva med å ha et akvarie som bare ha planter i seg og noen algespisere? Da slipper du å rengjøre akvariut ofte.

Skarstad: du ANER ikke hvor likt det er en bakke her i området..! Ser ut som et tidligere bakke, uten masse busker i veien(nedlagt, bruker å være i det huset, på siden ofte :p )

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Skarstad: du ANER ikke hvor likt det er en bakke her i området..! Ser ut som et tidligere bakke, uten masse busker i veien(nedlagt, bruker å være i det huset, på siden ofte :p )

7996458[/snapback]

Jeg lurer veldig på hvilken bakke det skulle være, med tanke på at Vikersundbakken er verdens tredje største hoppbakke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...