Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du en katt som heter blanko? Kult navn! Jeg hadde en som het Minus (gjett hvorfor:p) og en som het Speedy (igjen gjett hvorfor :wee:)

7996236[/snapback]

Haha du slår ikke navnet på mine katter :wee: Katta i avataren heter Floppy, jeg hadde en i fjor sommer som døde som het Scsi, tok til meg to kattunger i høst som jeg kalte Pølsa og Bolle. Jaja... Har lyst på en ny katt da... :innocent:

Lenke til kommentar
Har du en katt som heter blanko? Kult navn! Jeg hadde en som het Minus (gjett hvorfor:p) og en som het Speedy (igjen gjett hvorfor :wee:)

7996236[/snapback]

Haha du slår ikke navnet på mine katter :wee: Katta i avataren heter Floppy, jeg hadde en i fjor sommer som døde som het Scsi, tok til meg to kattunger i høst som jeg kalte Pølsa og Bolle. Jaja... Har lyst på en ny katt da... :innocent:

7996265[/snapback]

Tviler på at noen slår meg :) katten måtte begynne på D for å passe med de andre familienavnene (A, B, C ...)

Og jeg var 6 år da, så han (hen ja, den feite oransje katten) heter

Dalmatinius Klatrefinn Plommeglad Nøstepus - aka. Tjukken :) Slå den :p

btw, har også en hest som heter Monchou Greefield - aka. Monie. men det var det ikke jeg som fant på :thumbup:

Lenke til kommentar
Haha du slår ikke navnet på mine katter :wee: Katta i avataren heter Floppy, jeg hadde en i fjor sommer som døde som het Scsi, tok til meg to kattunger i høst som jeg kalte Pølsa og Bolle. Jaja... Har lyst på en ny katt da...  :innocent:

7996265[/snapback]

Ja kan skjønne hvorfor du har lyst på ny katt... Og må si det var jævlig kule navn på de :!: Kattene jeg har hatt har hatt en tendens til å bli overkjørt eller stikke av da :(

Kanskje derfor jeg liker hunder bedre :hmm: De kommer alltid tilbake.

Lenke til kommentar

Gym er helt ufattelig ydmykende.

Enten du er fet eller for tynn eller samme hva.

Det er uansett ikke snakk om hvordan du ser ut, det er snakk om du er inne eller ute.

Og jeg var ikke inne for det meste.

På grunn av det går jeg rundt og syntes jeg er feit, enda jeg drev med sport ved siden av skolen (hadde egen garderobe da resten av laget var gutter), følte meg utilpass, selv da jeg faktisk prøvde i to år å gå kledd som alle andre, og gjøre som alle andre gjorde.

Ensformighet. Det passet ikke til meg. Og fordi jeg tvang meg selv til å ha gym og ignorere de ekle frysningene jeg fikk hver gang noen så på meg der jeg sto, endte jeg opp med total angst når det kommer til slikt.

Men jeg svømmer ofte med mamma og venninnen hennes i et reumatikerbad. Er veldig deilig å omgi meg med feite, rynkete damer som trener musklene sine, så kan jeg bare slenge meg på, uten å føle meg utilpass. Så jeg får trim, men jeg vil ikke gjøre det med anoreksidukker på min egen alder. (No offence, applemania)

Ja, de dukkene er gått ut av produksjon, så jeg leter febrilsk etter en ny Edwin og en Cyrus, og gjerne en del andre av samme slaget.

De har de søteste historiene ^^

Lenke til kommentar
Vi har en fet i klassen som absolutt aldri har gym...

7996245[/snapback]

Kanskje litt fordi han er lat, og kanskje skjemmes over seg selv.

Sa ne.

7996336[/snapback]

Begge deler, faktisk mest det første da tror jeg, han er en gutt.

Men det er virkelig synd, for det er virkelig fælt å være fet på skolen min tror jeg, ihvertfall hvis du er jente.

Lenke til kommentar

I klassen vår gir vi ganske blaffen i hvordan folk ser ut, sånn "kjukk" eller "tynn".

Her går det på prestasjon :p

Trur jeg går i en syk klasse egentlig O_o Gjør så mye sprøtt.

Edit: jeg blei mobba for at jeg var feit på barneskolen.

Litt på u-skolen.

but no! not anymore.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Har en i klassen min som har rundt 150 dager fravær av rundt 190 dager i året.

Han er beviset på at WoW er farlig.

7996313[/snapback]

Nei, han bare beviser at han er en idiot.

Kanskje litt fordi han er lat, og kanskje skjemmes over seg selv.

7996336[/snapback]

Han kan umulig være latere enn meg, og jeg er en skikkelig lettvekter.

Lenke til kommentar
I klassen vår gir vi ganske blaffen i hvordan folk ser ut, sånn "kjukk" eller "tynn".

Her går det på prestasjon :p

7996364[/snapback]

Det skal jeg vedde på at det er MINST en eller to i klassen din som ikke tenker men ikke tør si noe annet...

Lenke til kommentar
Ja kan skjønne hvorfor du har lyst på ny katt... Og må si det var jævlig kule navn på de :!: Kattene jeg har hatt har hatt en tendens til å bli overkjørt eller stikke av da :(

Kanskje derfor jeg liker hunder bedre :hmm: De kommer alltid tilbake.

7996331[/snapback]

Kan ikke ha hund. Får ikke lov. Derfor vil jeg ha en katt til for folk driter i om du har to eller tre katter. Har bestemt meg for rase (vil ha rasekatt nå), men det eneste er at den helst ikke skal gå ut fordi den har så sykt tynn pels, og jeg liker å lufte. Får spikre opp netting foran vinduet mitt :) Må bare overtale sambo. Han tror jeg driver å samler på dyr. Siden jeg flytta ut har jeg hatt alle kattene jeg nevnte + en til (alle har forlatt hjemmet fordi det egentlig ikke avr meninga de skulle bo her, har tatt til meg 4 uker gamle kattunger og katter som trengtes å passes på en stund) har også hatt to chinchilla, 6 akvarier og to degus. Jaja. Tror jeg har et lite problem egentlig.

Nå har jeg bare to katter og to akvarier. Vil ha en pus til nå og blir hund om et år.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

En gut som er tynn, har lett for å bli mobbet :/, det vet jeg om...

Eller kanskje ikke mobbet direkte, men vil på mange måter føle seg utilpass istedenfor.

Er et lite press der. Jenter skal ofte være så tynne som mulig.

Ikke noe tight ass her :hrm:

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Nå har jeg bare to katter og to akvarier. Vil ha en pus til nå og blir hund om et år.

7996376[/snapback]

Husk at det blir mye jobb med så mange dyr også da... Er der mange går feil. De vil så gjerne ha "bare" en til og så blir det for mye... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...