Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Demille: Er du redd, får mensen.

Jeg har fritak fra alt som heter gym fordi jeg har angst for kroppen min, jeg må kun vise det jeg vil vise, og blir jeg tvunget til å gjøre fysisk aktivitet, svømming eller trening i shorts e.l. med andre klikker jeg fullstendig, og før du vet ordet av det sitter jeg i fosterstilling inntil veggen og hyler at jeg hater dem alle sammen, og hater meg selv enda mer.

7996135[/snapback]

Det var da veldig. Hva er det som er så forferdelig med føttene dine?

Lenke til kommentar
Det kan jo selvsagt variere ifra sted til sted, men jeg kjenner i hvert fall ingen ville skjenket en liten kroppslig skavank så mye oppmerksomhet.

7996096[/snapback]

Her hos meg er de alt for kroppsfiksert. Jaja, men jeg overlever nok.

Nå legger jeg meg. Må være opplagt til svømminga, yey :p heh.. jaaj, neida. Men

Natta forum folk!

Lenke til kommentar
Blir ikke det enda mer utgifter?

7996179[/snapback]

typen har jobb :wee: har råd til en den første. kattemat er er knøttliten utgift. 500 spenn annahver mnd.

ah, pga. sitronsyreallergien?

7996181[/snapback]

jupp. jeg som ikke liker fløteis engang. liker bare vanilje sånn halvveis. tåler bare den, sjokolade og krokan elns.

Lenke til kommentar
Du har angst for kroppen din, men kler deg likevel naken foran TLZ? Høres litt søkt ut ...

7996152[/snapback]

Det høres sikkert veldig søkt ut for deg, men angst, som det meste annet av ting som har med kropp og slikt å gjøre bygger ikke på selvtillit, men på tillit til den andre personen.

Jeg STOLER på TLZ, og derfor klarer jeg å kle meg naken for ham.

For min del har det aldri vært snakk om one-night-stands, ikke fordi jeg syntes det er feil eller umoralsk eller noe, men rett og slett fordi jeg ikke klarer å ha sex med en person uten å stole på dem.

Jeg trenger ikke en gang å kjenne dem lenge eller godt, men jeg må stole på dem.

Tillit kan komme fort, det bare gjør det ikke nødvendigvis. Og noen ganger kommer det så fort at du blir redd av det. Og da blir du fort forelsket.

Angsten for kroppen min er der fortsatt, av og til tilogmed når TLZ er i nærheten, men det er ikke så gale, fordi jeg kjenner ham, og jeg stoler på ham.

Det er sikkert ikke lett å forstå, og jeg er sikkert elendig til å forklare.

men basicly: det er ikke snakk om bare dårlig selvtillit, det er snakk om mistillit til alle andre pga. dårlige erfaringer, noe som da fører til at jeg har angst når det kommer til det folk SER.

Jeg har god selvtillit når det kommer til den jeg ER. Jeg er utavendt, og for det meste lett å bli kjent med etc. etc.. Men det SER ikke folk

Lenke til kommentar
Her hos meg er de alt for kroppsfiksert. Jaja, men jeg overlever nok.

Nå legger jeg meg. Må være opplagt til svømminga, yey :p heh.. jaaj, neida. Men

Natta forum folk!

7996203[/snapback]

Håper alt går bra med svømminga, at det ikke er så ille som du er redd for :)

Lenke til kommentar
Skal du bli sånn kattedame? :wee:

7996174[/snapback]

Litt for seint. Det siste halvåret har det bodd 6 forskjellige katter her, to av dem bor her enda. Føler jeg har plass til en liten jævel til, siden blanko er ødelagt.

7996185[/snapback]

Har du en katt som heter blanko? Kult navn! Jeg hadde en som het Minus (gjett hvorfor :p) og en som het Speedy (igjen gjett hvorfor :wee:)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Du har forumets tøffeste dukke Eplefe. Det skal du ha :wee:

7996226[/snapback]

Edwin du snakker om?

Han er hjertebarnet mitt. :love:

han er satt ut på fôr nå, da.

(Var ikke plass til ham i rommet, og hunden drev og tygde på ham, så noen venninner av meg som har Cyrus, bestevennen hans, har ham i leiligheten sin frem til sommeren elns. :))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...