Anira Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ja dessverre er det ofte slik i ungdomstida, men det går fort over og man bør ikke ta seg så veldig nær av det, selv om det er lettere sagt enn gjort. 7996028[/snapback] Nja, fort og fort. Jeg sleit med mobbing i mange år (kanskje ikke det Demille opplever, men begge deler går på egen selvfølelse), og selv om jeg nå har et supert liv og en kjæreste jeg forguder så henger ting igjen. Stort sett går det greit, men en bitteliten ting kan vippe meg totalt av pinnen, så er jeg plutselig på bånn igjen. Jeg prøver, jeg har folk rundt meg som er glad i meg uansett hvordan jeg ser ut, men når det går på dine egne, innerste tanker... Ja, da er det vanskelig å bli kvitt. For meg, i hvert fall. Vet ikke hvordan det er for andre Lenke til kommentar
goggys Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 For det første er det sikkert ingenting galt med hvordan du ser ut, men hvis det mot all formodning skulle være noe, kan jeg garantere deg at ingen vil verken si noe eller bry seg om det med mindre de er komplette imbesiler. 7995978[/snapback] Er ikke dere gutter veldig opptatt av kropp og sånt. De fleste i klassen min er helt opphengt i trening og at man skal være så tynn og "fit". Det plager meg. Kommer de å se dummere på meg om jeg tar på topp over bikinien, enn om jeg bare går i bikini? Mushi: Ja, har nå tenkt til det.. Så joda, jeg er ikke typen som unngår problemer og sånt. Men denne gangen, æsj. Men jo... Skal bite tenna sammen, og håpe vi holder oss for det meste i bassenget. 7996022[/snapback] Når jeg hadde svømming så gikk jentene i badedrakt, det er riktignok et par år siden så vet ikke om dette er helt unormalt nå. Jeg kan bare snakke for meg selv og de jeg vet om, men når vi hadde svømming så var det ikke noe fokus på om jentene var tynne og "fite", og vi konsentrerte oss for det meste om svømmingen. Dog må jeg si at jeg kjenner i gjenn mye av den mensen "unskyldningen", noe som er veldig synd ettersom at svømming var en ganske kjekk del av gymmen som alle burde få ta del i uten ubehag. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Er ikke dere gutter veldig opptatt av kropp og sånt. De fleste i klassen min er helt opphengt i trening og at man skal være så tynn og "fit". Det plager meg. 7996022[/snapback] Det kan jo selvsagt variere ifra sted til sted, men jeg kjenner i hvert fall ingen ville skjenket en liten kroppslig skavank så mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 "Do you kick balls?" HÆHÆÆÆÆÆÆhæhæhæhæhæ. Amagad. Den videon er genial Takk så jævlig mye til den som posta den i SO. /bow Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Yay. Side 2525. Denne siden har jeg gleda meg til lenge Helt siden side 2410. In the year 2525, if man is still alive... Åh, det var deilig å endelig få dette ut, nå kan jeg til og med sove godt tror jeg. Bare spise en lollipop først Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 MrLeftfield: Jeg tar den takken da. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Bare spise en lollipop først 7996102[/snapback] Håper du er i en annen tidssone eller noe ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Bare spise en lollipop først 7996102[/snapback] Håper du er i en annen tidssone eller noe ... 7996109[/snapback] Nei? Jeg spiser lollipop hver dag. Det og yoghurt er det eneste jeg får i meg uten at det gjør skrekkelig vondt i halsen. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ja dessverre er det ofte slik i ungdomstida, men det går fort over og man bør ikke ta seg så veldig nær av det, selv om det er lettere sagt enn gjort. 7996028[/snapback] Nja, fort og fort. Jeg sleit med mobbing i mange år (kanskje ikke det Demille opplever, men begge deler går på egen selvfølelse), og selv om jeg nå har et supert liv og en kjæreste jeg forguder så henger ting igjen. Stort sett går det greit, men en bitteliten ting kan vippe meg totalt av pinnen, så er jeg plutselig på bånn igjen. Jeg prøver, jeg har folk rundt meg som er glad i meg uansett hvordan jeg ser ut, men når det går på dine egne, innerste tanker... Ja, da er det vanskelig å bli kvitt. For meg, i hvert fall. Vet ikke hvordan det er for andre 7996075[/snapback] Ja alvorlig mobbing kan være vanskelig. Har selv heldigvis aldri opplevd alvorlig mobbing så jeg kan ikke si mye om det, men forhåpentligvis kan sårene gro med tiden for de fleste, selv om mobbing er noe som i en ideell verden aldri skulle forekommet. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 MrLeftfield: Jeg tar den takken da. 7996107[/snapback] oh my gawd. You made my day. Jeg ler så jeg griner Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Så akkurat NYPD blue... Må si jeg liker utviklinga i denne serien. Purk som gjør vennetjenester, slår mistenkte og tar snarveier... Herlig realisme! Edit: Side 2525 jo! *synge "in the year 2525, if man is still alive"* Endret 21. februar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Bare spise en lollipop først 7996102[/snapback] pinup er bedre Har funnet ut at det ikke blir hund på meg før tidligst vinteren iår/vår neste år. Jeg har lyst på en katt til i mens. Lurt? Blir min 3. og jeg er såvidt tyve... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Demille: Er du redd, får mensen. Jeg har fritak fra alt som heter gym fordi jeg har angst for kroppen min, jeg må kun vise det jeg vil vise, og blir jeg tvunget til å gjøre fysisk aktivitet, svømming eller trening i shorts e.l. med andre klikker jeg fullstendig, og før du vet ordet av det sitter jeg i fosterstilling inntil veggen og hyler at jeg hater dem alle sammen, og hater meg selv enda mer. Tro meg, de bryr seg ikke før du gjør det. Men da kan du få fritak. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) MrLeftfield: Hehehe. Enig. Genial video. ) Det hadde vært interessant å psykoanalysere alle dere som har problemer med å vise dere på svømmetimene. Endret 21. februar 2007 av Sidious Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ja alvorlig mobbing kan være vanskelig. Har selv heldigvis aldri opplevd alvorlig mobbing så jeg kan ikke si mye om det, men forhåpentligvis kan sårene gro med tiden for de fleste, selv om mobbing er noe som i en ideell verden aldri skulle forekommet. 7996114[/snapback] Bruk balltre. Lenke til kommentar
Anira Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ja alvorlig mobbing kan være vanskelig. Har selv heldigvis aldri opplevd alvorlig mobbing så jeg kan ikke si mye om det, men forhåpentligvis kan sårene gro med tiden for de fleste, selv om mobbing er noe som i en ideell verden aldri skulle forekommet. 7996114[/snapback] Det hjelper i hvert fall mye å se at de fleste ikke er sånn. Som de som skriver her, og sier at de ikke bryr seg og dømmer kun etter utseendet. Godt å se at det finnes ordentlige folk også Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Demille: Er du redd, får mensen.Jeg har fritak fra alt som heter gym fordi jeg har angst for kroppen min, jeg må kun vise det jeg vil vise, og blir jeg tvunget til å gjøre fysisk aktivitet, svømming eller trening i shorts e.l. med andre klikker jeg fullstendig, og før du vet ordet av det sitter jeg i fosterstilling inntil veggen og hyler at jeg hater dem alle sammen, og hater meg selv enda mer. Tro meg, de bryr seg ikke før du gjør det. Men da kan du få fritak. 7996135[/snapback] Du har angst for kroppen din, men kler deg likevel naken foran TLZ? Høres litt søkt ut ... Endret 21. februar 2007 av applemania Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Bruk balltre. 7996140[/snapback] At jeg ikke kom på det for 15 år siden. Da hadde jeg hatt penger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) mushi, pinup er fløteis, magen min er ikke så veldig glad i melk sånn egentlig. ikke sånn melk som er laktoseredusert heller. L4r5: Det samme sang jeg Endret 21. februar 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 2525 you say. allrighty then Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg