Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Husker svømminga på ungdomsskolen.

Hos oss hadde de fleste jentene "mensen" hver uke i 3-4 måneder, og når de var med, svømte de med shorts, badedrakt og t-skjorte.

Jeg skal ikke si jeg var med så mye jeg heller, men jeg var hyperallergisk mot klor og fikk ikke bruke briller eller maske.

Så ansiktet mitt eksploderte mer eller mindre hver svømmetime.

Den jævla læreren lot meg jo ikke bruke maske, til tross for legeerklæringa.

Han rev legeerklæringa mi i stykker.

Teite mannen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker svømminga på ungdomsskolen.

Hos oss hadde de fleste jentene "mensen" hver uke i 3-4 måneder, og når de var med, svømte de med shorts, badedrakt og t-skjorte.

Jeg skal ikke si jeg var med så mye jeg heller, men jeg var hyperallergisk mot klor og fikk ikke bruke briller eller maske.

Så ansiktet mitt eksploderte mer eller mindre hver svømmetime.

Den jævla læreren lot meg jo ikke bruke maske, til tross for legeerklæringa.

Han rev legeerklæringa mi i stykker.

Teite mannen.

7995954[/snapback]

da hadde jeg kobla inn rektor eller noen høyere.

Lenke til kommentar
edit: er du redd for at noen skal si noe negativt om kroppen din eller er liker du ikke vann generelt? (bading osv)

7995756[/snapback]

Si noe negativt.

7995813[/snapback]

For det første er det sikkert ingenting galt med hvordan du ser ut, men hvis det mot all formodning skulle være noe, kan jeg garantere deg at ingen vil verken si noe eller bry seg om det med mindre de er komplette imbesiler.

Lenke til kommentar
For det første er det sikkert ingenting galt med hvordan du ser ut, men hvis det mot all formodning skulle være noe, kan jeg garantere deg at ingen vil verken si noe eller bry seg om det med mindre de er komplette imbesiler.

7995978[/snapback]

Det er bare selvbildet som er på bærtur. Demille: si til degselv at dette klarer du og bit tenna sammen. Det blir i værtfall ingen løsning på problemet hvis du bare unngår det. Det kan jeg skrive under på.

Lenke til kommentar

7995978[/snapback]

De bryr seg, og er man uheldig nok så får man også høre det. Ungdomstida er føkka, dessverre.

Lenke til kommentar

7995978[/snapback]

:hm: Er ikke dere gutter veldig opptatt av kropp og sånt. De fleste i klassen min er helt opphengt i trening og at man skal være så tynn og "fit". Det plager meg.

Kommer de å se dummere på meg om jeg tar på topp over bikinien, enn om jeg bare går i bikini?

Mushi: Ja, har nå tenkt til det.. Så joda, jeg er ikke typen som unngår problemer og sånt. Men denne gangen, æsj. Men jo... Skal bite tenna sammen, og håpe vi holder oss for det meste i bassenget.

Endret av Demille
Lenke til kommentar

7995978[/snapback]

De bryr seg, og er man uheldig nok så får man også høre det. Ungdomstida er føkka, dessverre.

7996001[/snapback]

Ja dessverre er det ofte slik i ungdomstida, men det går fort over og man bør ikke ta seg så veldig nær av det, selv om det er lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar

7995978[/snapback]

:hm: Er ikke dere gutter veldig opptatt av kropp og sånt. De fleste i klassen min er helt opphengt i trening og at man skal være så tynn og "fit". Det plager meg.

Kommer de å se dummere på meg om jeg tar på topp over bikinien, enn om jeg bare går i bikini?

7996022[/snapback]

Bare de som har liten tiss trenger muskler for å kompensere ;)

Bare å ta på seg topp over bikinien, ser ikke noe problem med det. Så lenge man ikke svømmer med t-skjorte og sånt så er det jo greit (:

Lenke til kommentar
Er ikke dere gutter veldig opptatt av kropp og sånt.

Nei.

7996022[/snapback]

Kanskje. Men jeg hadde ikke gjort det.

Endret av Frichassé
Lenke til kommentar

7996001[/snapback]

I ungdomsskoletiden kanskje, men demille er da på vgs?

Demille: Topp er neppe noen bra løsning hvis du ikke vil skille deg ut. Tegn på dårlig selvtillitt kan blodhunder bite seg fast i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...