Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

ouch. Jeg har mine perioder hvor jeg VÅKNER hver 30min og sovner igjen. Vel vel. Er ikke så ille iaff. Får håpe du blir bedre.

7988896[/snapback]

takk :) Er jo bedre, jeg får piller :wee: Er bre allergipiller som gjør meg søvning. Helt ufarlig og umulig å bli avhengig av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ouch. Jeg har mine perioder hvor jeg VÅKNER hver 30min og sovner igjen. Vel vel. Er ikke så ille iaff. Får håpe du blir bedre.

7988896[/snapback]

Spør legen etter vallergan... perfekt for slike tilfeller som det du nevner og null mulighet for å bli avhengig

Lenke til kommentar

7988896[/snapback]

Spør legen etter vallergan... perfekt for slike tilfeller som det du nevner og null mulighet for å bli avhengig

7988904[/snapback]

oh well. Jeg skal til legen i morgen pga "ødelagt" korsrygg. Har hatt jæææævlig vondt siste uka nå. Så vondt at jeg ikke klarer å dra /careface på det. Før hadde jeg litt vondt, men så tenkte jeg "jaja, whatever. Er ikke SÅ ille at jeg ikke greier å være meg selv". Men dæven, i det siste mista jeg helt fokus :/

Bundy: Slutt med røyking, så trenger du ikke piller.

edit nr2: Carl Cox, Adam Beyer, Joris Voorn, Ben Sims eller Hertz anbefalles :)

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Nå har jeg sett "crank".

Sykeste filmen ever :tease:

7988848[/snapback]

den er dritfet. Sykt dårlig skuespill, men verdens beste handling!

......

Har de samme buksestørrelser i england som i norge?

7988893[/snapback]

Dårlig skuespill? Er du galen?

Fantastisk :D

Goin at it in chinatown

Endret av edge
Lenke til kommentar
haha :wee:

Nei, piller, dop generelt og alkohol er noe som ikke frister .P

7988950[/snapback]

Din syke hykler, hvordan får det deg til å føle? Hæ? Benekte noe som er så obvious for oss alle andre! Vi ser rett igjennom deg! VET du OVERHODET hvor skuffet jeg blir av deg?

7988964[/snapback]

face it ... han vet bare ikke bedre men det gjør vi :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...