Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom nettop tilbake fra reg.tannlegen. Måtte kjøre i en halvtime, bare for å få høre at, ja alt ser bra ut, kom tilbake om 10mnd.

7984218[/snapback]

og for å le av det hele enda mer: hvor mye betalte du for den timen? :p

Jeg er så glad jeg er ferdig med reggisen. Overprisa faenskap.

7984232[/snapback]

Betalte vel ingen ting, er vel ferdig med å betale for lenge sia. Er bare sånn kontroll greier...

Lenke til kommentar
Betalte vel ingen ting, er vel ferdig med å betale for lenge sia. Er bare sånn kontroll greier...

7984952[/snapback]

oh ok. Jeg husker jeg måtte ut med 5500 for å skifte den derre stålstrengen og få en pakke nye gummistrenger. "wow".... klikka totalt i vinkel for meg for den prisen og jobben som ble gjort. Latterlig.

Lenke til kommentar

7984952[/snapback]

oh ok. Jeg husker jeg måtte ut med 5500 for å skifte den derre stålstrengen og få en pakke nye gummistrenger. "wow".... klikka totalt i vinkel for meg for den prisen og jobben som ble gjort. Latterlig.

7984959[/snapback]

Det hørtes sykt ut!

EDIT: Jeg sitter på en sykt treig linje, 2mb/400k

Kompisen min som bor midt i skauen har 30mb/10mb linje :ohmy:

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar

*le seg skakk*

Tom Mathisen er på TheVoiceTV :p

Han forklarer om at han var på Backstreet Boys-konsert med datteren og ei venninne av hu og de hadde en plakat hvor det sto "I love Nick" og så skulle Dagbladet ta bilde av de, men dattera og venninna ville ikke være med på bildet, så det ble til at Tom Mathisen sto der med en plakat det sto "I love Nick" på, og neste gang BSB kom tilbake til Norge for å ha konsert, ble Tom invitert backstage til dem for de ville møte den gamle mannen som likte de så godt xD

Lenke til kommentar

Irriterer meg at vi betaler 50 kroner mindre i måneden for 3500 ned(og får snart 6500ned for 50 kroner mer), når det ikke eksiterer på ngt sine sider engang..

nærmeste er 3200, og står i kundesidene vi har 3500

Når jeg bestilte linja først så hadde jeg 750 opp, de har de krympa til 400.. Dårlig gjort.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...