Den store P Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) jeg bare tulla jeg, skreiv ingenting Endret 20. februar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Lol, gale jenten 7982490[/snapback] Mi banker ho.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Faen! Ække klokka mer enn 10? Da er det 5 timer til det kommer folk hit Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Drar på jobb jeg.. Skulle heller vært hjemme, menmen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Haha. Si vous aimez être son encule, je ne vous refuserai pas votre action amicale. *jobbe med franskprosjekt og drite i alt annet*..*spesielt artikkelen* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 *glane på NRK og spise lollipop* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Da har jeg spist lønnsj, 2 stk rundstykker med ost og skinke Det var litt godt hehe, ikke så altfor mettenes men, ingenting er da så ille at det ikke er godt for noe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Vurderer å gå og kjøpe meg noe å spise jeg og. Men gidder jeg? Det er det store spørsmålet. Faen, jeg hater skolens regler når det gjelder drikke. Jeg blir kvalm av å drikke cola fra spruteflaske. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Cola fra spruteflaske høres teit ut. Hva slags regler har skolen din når det gjelder drikke? Jeg vil til Moskva. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 At vi bare får drikke fra spruteflaske på skolen, pga pc'ene. En spruteflaske er POTENSIELT mye farligere for en pc enn en vanlig sekk. Det har vi tilogmed fått bevist (tre mac og to HP-er som gikk i fløyten pga. en eksploderende flaske nede i en sekk), men neida. Spruteflaske! >_< Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Eld och blod för mitt folk mitt svärd skola törsta för blod blod utav evas svaga barn blod utav kristi stam Muaha! Finntroll er morsomt NP: Finntroll - Midnattens Widunder Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Fah. Da har man syklet ti minutter kardio. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 God morgen/dag til dere. Nå blire vel å finne seg noe å spise i dag også da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Vi skal se "Fruen fra Havet" av Ibsen på torsdag. Det kan jo bli kjekt NP: Theatre of Tragedy - Universal Race Faens idioter i klassen: "Hææ? Hører du på TECHNO?!" Meg: "Neei. Det er electronica.." Dem: "Neeei! Det der er jo techno!" Meg: "Dere har tydeligvis ikke peiling, det er electronica." Dem: "Neei! Haha! Satanjenten hører på techno!!" Oii, de hører ikke forskjell på industrial metal/electronica og techno/trance annet sånn bæsj. O_o Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Men det som i bunn og grunn er en sannhet er at Theatre of Tragedy har tatt seg en lang tur på en kort brygge vekk fra metal Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 De er fortsatt ufattelig dyktige, og jeg liker både det gamle og det nye Jeg liker Zeromancer og, men det er det ingen som kaller techno. Eller. Hvem vet. Kanskje guttene i klassen min, men de har vel aldri hørt dem. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Faens idioter i klassen: "Hææ? Hører du på TECHNO?!"Meg: "Neei. Det er electronica.." Dem: "Neeei! Det der er jo techno!" Meg: "Dere har tydeligvis ikke peiling, det er electronica." Dem: "Neei! Haha! Satanjenten hører på techno!!" Oii, de hører ikke forskjell på industrial metal/electronica og techno/trance annet sånn bæsj. O_o 7982849[/snapback] Hvorfor føler jeg at du overdriver hver gang du nevner den klassen din? Enten så legger du litt til eller så går du i retardklassen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg går i retardklassen. 70% av de som går på denne skolen går her for å få et halvveis friår, skulker halvparten av tiden, stryker, og går på en "skikkelig" skole året etterpå. De bare ER sånn. >_< i hvert fall en tredjedel av klassen min : ) Han ene har dritak fra den obligatoriske fagarbeidsøkten, fordi da skal han på treningssenteret og pumpe. Han fikk karakter i.. To fag? til jul, eller noe sånt. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hmm. Skjedde noe rart med havregrynsgrøten, ble som lim. Ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg