Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært überdeppa di siste dagene og det har nesten vært umulig å få kontakt, stengte bare alt ute. Nå er typen så gira på at jeg skal få meg hund så jeg får noe å finne på og mening i hverdagen, at han snart skal si opp leiligheten vår, og prioritere pernger til voff foran alt annet han ønsker seg.

Skal titte på opdrettere og begynne å planlegge besøk etc. i helga :)

Lenke til kommentar
Skal ha en sånn her, hvis ikke jeg finner ut at den er helt teit når jeg drar for å hilse. Blir det ikke denne har jeg null peil.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
foto8v.jpg

7981738[/snapback]

De pleier å være koselige og veldig snille :)

Er veldig glad i doberman jeg da...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Skaff deg en katt istedenfor. De eier hunder lett.

7981743[/snapback]

Jeg har to.

Vil ha hund fordi kattene kan ikke oppta 6 timer av dagen min hvis jeg ønsker. Trenger noe å gjøre som er meningsfult og som får meg i bedre humør. Hund er da genialt siden jeg har ønsket meg det de siste 4 åra.

L4r5: har du møtt en sånn før? Har bare møtt de langhåra og de har ikke samme gemytt. De korthåra er ikke så myke og har litt mer "motor" og arbeidslyst.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
L4r5: har du møtt en sånn før? Har bare møtt de langhåra og de har ikke samme gemytt. De korthåra er ikke så myke og har litt mer "motor" og arbeidslyst.

7981750[/snapback]

En vennine av fostermora til eksen min hadde sånn. Det er skikkelig familiehund egentlig men joda de har en del energi.

De er veldig glad i trening og koser seg om de får være med på agility :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...