Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg spiser jo ikke, fordi jeg ikke orker lage mat..

Og jeg burde virkelig ikke være lat i hælja, jeg skal ha tentamen i systemdrift som jeg må lese litt til  :ph34r:

7409589[/snapback]

Har selv hatt det slikt at jeg ikke orker å lage mat fordi jeg er lat, men tvinger meg til å gjøre det fordi jeg er sulten. hmm nå som vi snakker om mat begynner jeg å bli sulten :p

Så les litt, da er problemet løst :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kakemenn i november? Dette går imot alt julen står for! Jeg erklærer den herved ødelagt!

Jeg som trodde julen handlet om venner, familie, mat og stemning, og ikke tidspunktet for juleprodukters lansering.

7409662[/snapback]

Stefan, jeg elsker deg :love: når har vi heftig buttsecks foran barneskolen, og får stoppaførjulshysteriet som begynner allerede i september :ph34r:

Lenke til kommentar

Helt enig SteffyBoy. Ser ikke vitsen med å ødelegge julen ved å starte salget av julprodukter så tidlig. De startet jo så tidlig som slutten av oktober med noen dvs varer. Og så fort November kom, kom det bare enda mer.

Men dette beviser jo bare at de som står bak juleproduktene er personer som bare tenker på penger, men det som skuffer meg er at butikker tar inn juleprodukter så tidlig, men værst av alt er folk som kjøper det!

Lenke til kommentar
Helt enig SteffyBoy. Ser ikke vitsen med å ødelegge julen ved å starte salget av julprodukter så tidlig. De startet jo så tidlig som slutten av oktober med noen dvs varer. Og så fort November kom, kom det bare enda mer.

Men dette beviser jo bare at de som står bak juleproduktene er personer som bare tenker på penger, men det som skuffer meg er at butikker tar inn juleprodukter så tidlig, men værst av alt er folk som kjøper det!

7409685[/snapback]

Jeg tror ikke du forstod ironien, jeg er rimelig sikker på at jeg var uenig med deg. Den første setningen min var ironisk, hvor jeg latet som jeg var veldig misfornøyd med at et produkt ble lansert. Den andre setningen handler om hva jeg mener julen egentlig handler om, og hvorfor juleprodukters lansering ikke påvirker stemningen i det hele tatt, ihvertfall for min del. Jeg hadde ikke hatt noe imot julebrus året rundt, f eks, da det er jeg selv som bestemmer når jeg vil kjøpe og drikke det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...