Luchy Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg spiser jo ikke, fordi jeg ikke orker lage mat..Og jeg burde virkelig ikke være lat i hælja, jeg skal ha tentamen i systemdrift som jeg må lese litt til 7409589[/snapback] Har selv hatt det slikt at jeg ikke orker å lage mat fordi jeg er lat, men tvinger meg til å gjøre det fordi jeg er sulten. hmm nå som vi snakker om mat begynner jeg å bli sulten Så les litt, da er problemet løst Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Neimenn, det var da hyggelig, det var kommet kakemenn på butikken! JEWL! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Neimenn, det var da hyggelig, det var kommet kakemenn på butikken! JEWL! 7409636[/snapback] Her har det vært det lenge. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Her har det vært det lenge. 7409650[/snapback] EN av grunnene for at julen er ødelagt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kakemenn i november? Dette går imot alt julen står for! Jeg erklærer den herved ødelagt! Jeg som trodde julen handlet om venner, familie, mat og stemning, og ikke tidspunktet for juleprodukters lansering. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hva skjer i kvelden? Ingen som tilfeldigvis vil prate tur og fjell og skiutstyr? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Deal or No Deal begynner å bli spennende, 1 000 000 og 3 000 000 ligger igjen med fire kofferter som gjenstår. Og banken har bydd 666 000, onde bankmannen Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kakemenn i november? Dette går imot alt julen står for! Jeg erklærer den herved ødelagt! Jeg som trodde julen handlet om venner, familie, mat og stemning, og ikke tidspunktet for juleprodukters lansering. 7409662[/snapback] Stefan, jeg elsker deg når har vi heftig buttsecks foran barneskolen, og får stoppaførjulshysteriet som begynner allerede i september Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Helt enig SteffyBoy. Ser ikke vitsen med å ødelegge julen ved å starte salget av julprodukter så tidlig. De startet jo så tidlig som slutten av oktober med noen dvs varer. Og så fort November kom, kom det bare enda mer. Men dette beviser jo bare at de som står bak juleproduktene er personer som bare tenker på penger, men det som skuffer meg er at butikker tar inn juleprodukter så tidlig, men værst av alt er folk som kjøper det! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Så les litt, da er problemet løst 7409609[/snapback] Men jeg får kosebesøk *løpe rundt og stresse* Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Men jeg får kosebesøk *løpe rundt og stresse* 7409686[/snapback] Jeg vil også ha kosebesøk Jeg savner jenta mi så mye, hun er alt for meg. Bare synd vi er i et avstandsforhold Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Helt enig SteffyBoy. Ser ikke vitsen med å ødelegge julen ved å starte salget av julprodukter så tidlig. De startet jo så tidlig som slutten av oktober med noen dvs varer. Og så fort November kom, kom det bare enda mer. Men dette beviser jo bare at de som står bak juleproduktene er personer som bare tenker på penger, men det som skuffer meg er at butikker tar inn juleprodukter så tidlig, men værst av alt er folk som kjøper det! 7409685[/snapback] Jeg tror ikke du forstod ironien, jeg er rimelig sikker på at jeg var uenig med deg. Den første setningen min var ironisk, hvor jeg latet som jeg var veldig misfornøyd med at et produkt ble lansert. Den andre setningen handler om hva jeg mener julen egentlig handler om, og hvorfor juleprodukters lansering ikke påvirker stemningen i det hele tatt, ihvertfall for min del. Jeg hadde ikke hatt noe imot julebrus året rundt, f eks, da det er jeg selv som bestemmer når jeg vil kjøpe og drikke det. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nei, da forsto jeg nok ikke ironien helt. Men for min del så blir julen ødelagt pga dette Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Noen bør skrive i retningslinjene at SteffyBoy er ironisk så å si hele tiden. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei. Lenge siden jeg har vært her nå. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nei ser man det. DemonFudge God kveld unge mann Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Heisann. Hva skjer så her? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei. Lenge siden jeg har vært her nå. 7409707[/snapback] Skulle ikke du bli unbanna i 2007 elns? Har du enda tenkt å ta over RPP? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Heisann. Hva skjer så her? 7409728[/snapback] Nei hva kan man si. Litt små snakk og diskusjoner Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg fikk ikke besøk av mushilol i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg