Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*sniff sniff* lukter jeg en stenging av SO6 snart? *sniff sniff*

7980119[/snapback]

Ja gjerne det, så en del poster kan bli sletta ^^

NgZ: Jeg snakker av erfaring. Jeg hadde venner som drev med slikt. De var jævlig ålreite karer. Men fy faen. Etter 3-4 måneder var de helt fubar :/ Der har jeg mine fakta.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
*sniff sniff* lukter jeg en stenging av SO6 snart? *sniff sniff*

7980119[/snapback]

Ja gjerne det, så en del poster kan bli sletta ^^

7980128[/snapback]

Skal vi like gjerne legge hele denne diskusjonen på hylla så vi slipper stenging?

Tror ikke vi kommer til å bli enig likevel så kan jo like gjerne la vær å diskutere det...

*strekke ut en e-hånd* :)

Lenke til kommentar

Fine. Men vær så snill, folks. Hold dop pratinga på MSN eller andre steder enn forum. Folk trenger ikke å vite ALT her. Og det er ikke kun voksne som leser forumet heller. Tenk litt på det, er dere snille.

7980152[/snapback]

De små ligger å sover nå, vil jeg tro. Det er jo det som er normalt.

7980155[/snapback]

tro meg, jeg har sett nok "unormale" kids på jobben i dag. Jeg veit ikke hva som er "normalt" for kids lenger :/

edit: originalen kunne missforstås noe jævlig.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
De fleste har gjort noe ulovelig en gang i livet. Ikke min feil mrleftfield plutselig snakker om at jeg drar folk med inn i miljøet osv.. :dontgetit:

7980138[/snapback]

Noen reagerer kraftigere på sånne saker enn andre. Har man hatt folk rundt seg som har blitt totalt ødelagte av dop eller alkohol kan det være vanskelig å akseptere at noen andre kan ta såpass lett på det. Nå sikter jeg ikke til noen eller noe, bare sier det generelt.

*snike seg vekk igjen*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...