Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bra for henne mao. De hadde rett. Røykefan.

7980008[/snapback]

Har du PMS i dag? :)

Hjelpen mot PMS er her!

Eller har du litt sinne som du har holdt på i lang tid? Som du ikke, får det ut liksom? :)

7980028[/snapback]

jeg syns det blir så JÆVLIG feil at folk kan komme hit og fortelle at de skal røyke seg max fjerne og steine uten at HW.no gjør noe. Ja, jeg er pissed off atm. Det du sa var grunnen. Den jenta har det faen meg bra uten deg. Kanskje hu har en sjanse til å klare seg bra her i livet.

Lenke til kommentar
jeg syns det blir så JÆVLIG feil at folk kan komme hit og fortelle at de skal røyke seg max fjerne og steine uten at HW.no gjør noe. Ja, jeg er pissed off atm. Det du sa var grunnen. Den jenta har det faen meg bra uten deg. Kanskje hu har en sjanse til å klare seg bra her i livet.

7980044[/snapback]

I beg to differ. Prøver du å virke tøff nå? :!:

Lenke til kommentar

7980044[/snapback]

Ta deg en bolle! Hans valg og hennes valg... La de gjøre akkurat som de vil. Er ingen som tvinger DEG til å prøve hasj. Og hvorfor kan vi ikke si at vi skal røyke? Folk babler stadig vekk om hvor fulle de skal bli her. Alkohol er farligere enn canabis.

Lenke til kommentar

7980044[/snapback]

I beg to differ. Prøver du å virke tøff nå? :!:

7980052[/snapback]

hva faen har det med tøff å gjøre? Jeg missliker folk som "røyker". Period. Og jeg misliker det enda mer når de prøver å få det til å virke "KULT lzm". Og drar andre folk med seg i dop miljøer. Thats about it. Tøff? Ja, kanskje. I og med at jeg ikke har rørt driten noen gang.

Lenke til kommentar
hva faen har det med tøff å gjøre? Jeg missliker folk som "røyker". Period. Og jeg misliker det enda mer når de prøver å få det til å virke "KULT lzm". Og drar andre folk med seg i dop miljøer. Thats about it. Tøff? Ja, kanskje. I og med at jeg ikke har rørt driten noen gang.

7980069[/snapback]

Skaff deg noe fakta først, hun var der før meg. (jeg er 16 og hun er snart 18)

I'm just making small talk.. U dig maaan?

Ta deg en bolle! Hans valg og hennes valg... La de gjøre akkurat som de vil. Er ingen som tvinger DEG til å prøve hasj. Og hvorfor kan vi ikke si at vi skal røyke? Folk babler stadig vekk om hvor fulle de skal bli her. Alkohol er farligere enn canabis.

:love:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Tøff? Ja, kanskje. I og med at jeg ikke har rørt driten noen gang.

7980069[/snapback]

Det hadde vel vært mer tøft å prøve "driten", så du visste hva du snakket om. :p

7980084[/snapback]

Hvorfor skal jeg gjøre det? Noe som er ulovlig i de fleste land? Noe som kommer til å føkke opp alt som er av sunn fornuft over tid? Nei takk. Jeg holder meg til tobakk som føkker opp mitt blodkarsystem, muskler og hud. Im down with that.

Faen. Kan ikke gå ut med noe som kan kategoriseres med "personangrep", Bundy, but u get my point.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal jeg gjøre det? Noe som er ulovlig i de fleste land? Noe som kommer til å føkke opp alt som er av sunn fornuft over tid? Nei takk. Jeg holder meg til tobakk som føkker opp mitt blodkarsystem, muskler og hud. Im down with that.

Faen. Kan ikke gå ut med noe som kan kategoriseres med "personangrep", Bundy, but u get my point.

7980106[/snapback]

Som om du aldri har gjort noe ulovelig.

Med et uhell eller med vilje.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

7980106[/snapback]

Er ikke det et LITT hyklersk utsagn?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...