Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor tror du at de er ustabil da?

7974720[/snapback]

Det er ganske bevist. I helja har jeg hatt det gøy, fått angstanfall, hyperventilert, vært så deppa at jeg vil ta livet av megselv, sint, følt meg forlatt, grått i flere timer, vært kjempeforelsket, livlig, lykkelig og skadet meg på flere måter. Det jeg mener.

Lenke til kommentar
Det er ganske bevist. I helja har jeg hatt det gøy, fått angstanfall, hyperventilert, vært så deppa at jeg vil ta livet av megselv, sint, følt meg forlatt, grått i flere timer, vært kjempeforelsket, livlig, lykkelig og skadet meg på flere måter. Det jeg mener.

7974732[/snapback]

*gå bort å gi en stor og lang klem til*

Jeg skulle ønske det var noe man kunne si eller gjøre..noe man kunne si for å lette hverdagen din...dog ordene mine blir nok bare fattig..alt jeg liksom kan tilby er bare å låne deg et øre hvis du føler for å snakke..uansett nårtid det er..

Axes: Eh..inne i stua på vinteren? o.O

Lenke til kommentar
Takk biril, det er virkelig fint og høre :) Nei jeg overlever alltid, men greit å ha noen å snakke med innimellom. Blir så sliten av humøret mitt.

7974746[/snapback]

Intet å takke for, er slik det skal være..

Kanskje du trenger noen råd om hvordan du skal lappe av og ikke bare bli sittende med dine egne tanker hele tida. Jeg vet det selv...det å sitte å tenke å gruble hele tida er ikke bra, iallefall ikke for min egen del da. Jeg frykter meg selv litt egentlig og holder meg opptatt med ting konstant..

Lenke til kommentar
Ah, jeg har fri i morgen. President's Day.  :)

7974848[/snapback]

Det var da som bare ...

Skal stilen være ferdig om i overkant av fire timer? Ja.

Er jeg ferdig snart? Nei.

Har jeg prøve i geograif i dag? Ja.

Har jeg lest ennå? Nei.

Dette lover jo bra.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...