Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Urk..du hadde ikke på deg den i går? For hun som var med meg hjem hadde kilt på seg :ohmy:

7974595[/snapback]

urk? er det så ille og havne i seng med meg? :p

Var edru igår jeg.

Sprakk på reven her om dagen btw :( etter 96 dager...

7974598[/snapback]

Kondolerer :(

Du klarer 96 til skal du se ;)

Lenke til kommentar
Sprakk på reven her om dagen btw :( etter 96 dager...

7974598[/snapback]

Hey, det er da ikke så ille det egentlig da. Så lenge du har innstillingen at du forsatt skal ha pause etterpå og ikke forsetter med det over sikt så :)

Vær heller stolt over de 96 dagene og sett deg som mål hvis du vil slutte at det skal gå gå over 96 dager neste forsøk.

Lenke til kommentar
Hvem er det som ødelegger for deg?

Det kan da ikke være alle...det nekter jeg å tro..

7974601[/snapback]

Har ikke akkurat kontakt med så mange mennesker da :wee:

Morra mi gnager i bakhue mitt konstant, fatter er sippete og gir meg dårlig samvittinget, typen orker jeg ikke begynne på engang sånn som han har oppført seg denne uka, og bestekompisen min har jeg sett en gang på to mnd. Han tar ikke tlf og svarer ikke på mld mine.

Lenke til kommentar
Døøø..tror du at hun skal gi deg en lapdance? :roll:

7974595[/snapback]

Nei, men jeg kan pule hun til hun nesten besvimer.

vertfall få litt oppmerksomhet

Sy kilt. Da får livet mening igjen.

7974582[/snapback]

Ja, det tror jeg også

Æsj vi har fått en "do-good'er" her. Og vi som hadde det så fint og jævelig med pillene våre og alken :(

:p

7974585[/snapback]

DSCI0173.jpg

blir nok en OK kveld i kveld også

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Kondolerer :(

Du klarer 96 til skal du se ;)

7974605[/snapback]

Går nok bra :)

SKAL greie minst 100 dager denne gangen

Hey, det er da ikke så ille det egentlig da. Så lenge du har innstillingen at du forsatt skal ha pause etterpå og ikke forsetter med det over sikt så :)

Vær heller stolt over de 96 dagene og sett deg som mål hvis du vil slutte at det skal gå gå over 96 dager neste forsøk.

7974610[/snapback]

Kan ikke røyke meg vekk nå som jeg går på kurs... Hadde vært 80 000 rett i dass liksom så skal nok greie det :)

[http://img.photobucket.com/albums/v218/Lpezster/DSCI0173.jpg

blir nok en OK kveld i kveld også

7974614[/snapback]

Hehe sitter her med 4 sobril en somadril og en tramadol og lurer på å hive i meg alt samme og plusse på med et par paracet og ibux for øke effekten ;)

Men har skillstest på kurset i morra så er litt dumt å komme bakfjern hehe

KittyCat: Hvorfor er du så stille? Ser nok du er her ;)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
urk? er det så ille og havne i seng med meg? :p

Var edru igår jeg.

7974605[/snapback]

Vel, jeg var også edru i går.

Om det er en ille ting å havne i senga med deg det vet jeg ikke, dog jeg vil da ikke tro det :)

Har ikke akkurat kontakt med så mange mennesker da :wee:

Morra mi gnager i bakhue mitt konstant, fatter er sippete og gir meg dårlig samvittinget, typen orker jeg ikke begynne på engang sånn som han har oppført seg denne uka, og bestekompisen min har jeg sett en gang på to mnd. Han tar ikke tlf og svarer ikke på mld mine.

7974613[/snapback]

La oss si det slik da, typen din har fått en uke på å oppføre seg "dårlig" på. Nå er det mandag og han er nok i et annet humør når du/dere står opp :)

Hvorfor svarer ikke bestevennen din deg da? Uvenner?

KittyCat: Hvorfor er du så stille? Ser nok du er her ;)

7974622[/snapback]

Fordi hun er skeptisk til pillebruket ditt ;)
Lenke til kommentar
La oss si det slik da, typen din har fått en uke på å oppføre seg "dårlig" på. Nå er det mandag og han er nok i et annet humør når du/dere står opp :)

Hvorfor svarer ikke bestevennen din deg da? Uvenner?

7974623[/snapback]

han har behandla meg som dritt og jeg føler meg utilstrekkelig og faens ubrukelig her jeg sitter. Han får gjøre det godt igjen hvis han gidder. Veit ikke hvorfor kompisen min ikke vil snakke med meg. Orker ikke tenke på det, han ringer meg vel hvis han vil finne på noe.

Lenke til kommentar
han har behandla meg som dritt og jeg føler meg utilstrekkelig og faens ubrukelig her jeg sitter. Han får gjøre det godt igjen hvis han gidder. Veit ikke hvorfor kompisen min ikke vil snakke med meg. Orker ikke tenke på det, han ringer meg vel hvis han vil finne på noe.

7974632[/snapback]

Kan hende jeg går over noen grenser her, bare stopp meg hvis jeg gjør, men utifra det jeg ser du poster så har du nevnt før at han kanskje ikke behandler deg så bra...hvorfor lar du slik passerer egentlig? Det å la seg bli behandlet som dritt er ikke noe man skal akseptere. Man skal ikke ta shit hele tiden..

Vennen din kan ikke ha no dame på gang som krever mye tid elns? Kvinnfolk har en tendens til å trekke mye ut av fritida for vanlige venner..

Lenke til kommentar
Kan hende jeg går over noen grenser her, bare stopp meg hvis jeg gjør, men utifra det jeg ser du poster så har du nevnt før at han kanskje ikke behandler deg så bra...hvorfor lar du slik passerer egentlig? Det å la seg bli behandlet som dritt er ikke noe man skal akseptere. Man skal ikke ta shit hele tiden..

Vennen din kan ikke ha no dame på gang som krever mye tid elns? Kvinnfolk har en tendens til å trekke mye ut av fritida for vanlige venner..

7974663[/snapback]

Kompisen er halvveis på gli med ei dame, men tror han bare sitter hjemme og sturer. Sist gang han hadde ei dame på gang så jeg han ikke på 4 mnd elns :wee:

Det med typen er at jeg tar ting så uansynlig bokstavelig og er så forbanna redd for at han skal gå fra meg. Har jo bare han og klarer ikke styre meg helt. Alle forhold går jo litt opp og ned. Jeg har bare så mye følelser og føler meg forlatt hvis han glemmer å ringe meg en dag. Jeg skjønner ikke hvordan han holder ut med meg. Ble bare så mye surr i helga og jeg overdriver ting litt. Er usikker på megselv.

Lenke til kommentar
Kompisen er halvveis på gli med ei dame, men tror han bare sitter hjemme og sturer. Sist gang han hadde ei dame på gang så jeg han ikke på 4 mnd elns :wee:

Det med typen er at jeg tar ting så uansynlig bokstavelig og er så forbanna redd for at han skal gå fra meg. Har jo bare han og klarer ikke styre meg helt. Alle forhold går jo litt opp og ned. Jeg har bare så mye følelser og føler meg forlatt hvis han glemmer å ringe meg en dag. Jeg skjønner ikke hvordan han holder ut med meg. Ble bare så mye surr i helga og jeg overdriver ting litt. Er usikker på megselv.

7974678[/snapback]

Sitter han hjemme å sturer så stikk en tur på besøk, dra han ut..Det kommer intet godt av å sitte hjemme å sture selv om det er godt av og til da ;)

Tror du at han kommer til å gå ifra deg? Du er nok ikke glemt hvis han glemmer å ringe en dag, glemsomhet skjer alle og fordi at han ikke tar kontakt i løpet av dagen betyr ikke nødvendigvis at han ikke bryr seg noe mindre om deg. Er viktig å gi rom for de man ser sammen meg også you know :)

Han holder ut med deg fordi han er glad i deg! Så enkelt er det mushi, trenger ikke å være noen annen forklaring en det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...