Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei kanskje ikke det L4r5. Men dette er bondelandet så det holder. Likevel har vi utrolig mange sosser. De er helt gale  :hrm: . De har um 2,5 i snitt..og det sier litt om hvor mye de bryr seg. Kunne øsnke jeg bodde like ved deg eller noe  :innocent: .

7974511[/snapback]

Du får komme på besøk en gang da ;)

Lenke til kommentar
Ibux, Atarax og Øl. Kan livet bli mer patetisk.

7974504[/snapback]

jeg er nesten der, lol :(

du er i vertfall forlova.. :)

Ibux, Atarax og Øl. Kan livet bli mer patetisk.

7974504[/snapback]

hva er atarax igjen? Er noe kjent med navnet men husker ikke...

7974516[/snapback]

Atarax is an antihistamine used to relieve the symptoms of common anxiety and tension and, in combination with other medications, to treat anxiety that results from physical illness. It also relieves itching from allergic reactions and can be used as a sedative before and after general anesthesia. Antihistamines work by decreasing the effects of histamine, a chemical the body releases that narrows air passages in the lungs and contributes to inflammation. Antihistamines reduce itching and swelling and dry up secretions from the nose, eyes, and throat.
Endret av Bundy
Lenke til kommentar
hva er atarax igjen? Er noe kjent med navnet men husker ikke...

7974516[/snapback]

innsovningspiller. Tok en etter jeg hadde tatt en øl her om dagen. Da var det som om kroppen var drita, men hue var fint. Nå har jeg tatt 3 + x antall ibux og drikker en halvliter. strålende.

Lenke til kommentar
innsovningspiller. Tok en etter jeg hadde tatt en øl her om dagen. Da var det som om kroppen var drita, men hue var fint. Nå har jeg tatt 3 + x antall ibux og drikker en halvliter. strålende.

7974527[/snapback]

å.... Nå husker jeg hvorfor det var noe kjent med dem :blush: Kan være morsomme de.

*lure på å hive i seg resten av pillene sine*

Lenke til kommentar

7974527[/snapback]

Hey..du vet at man ikke skal blande den type piller med alkohol? Hvor mange ibux har du tatt?? :scared:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...