Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
L4r5: Hvorfor skal du ha treff så langt ut på landet? Hvorfor ikke i larvik, så det er lettere å skaffe kjøre? ;)

7973882[/snapback]

Var bare et forslag for å sjekke interressen... Lurer på om jeg skal spørre en moderator om poll på hvor det skal tas. Kan sette opp alternativene Skien, Porsgrunn, Langesund, Larvik :hmm:

7973908[/snapback]

Om det blir en av disse kommer jeg langveis fra (utenfor drammen). Digger både skien og porsgrunn, larvik kan jeg leve med.

Lenke til kommentar
Han har ikke lappen  :!:

7973978[/snapback]

Ja da kan det bli litt vanskelig hehe

Jeg synes Porsgrunn og nach hos deg høres bra ut jeg. Men så er det ikke sikkert jeg skal en gang da så...

7973980[/snapback]

Er det forslaget som hørtes best ut i mine øyne egentlig. Er jo ikke så mye som skjer her ute i langesund på vinteren...
Lenke til kommentar

Jeg finner det utrolig irriterende at en på forumet har sett meg irl, men jeg ikke har sett han :hrm:

Men folkens, vi snakkes. Jeg skal i dusjen, og så stikker jeg en liten tur på laptopen for å sjekke forumet og overføre noen sanger, så legger jeg meg.

Peace out! Wuv u all!

Lenke til kommentar
I dag blir det skrevet historie, folkens: Jeg skal legge meg UTEN å tøse løs på den bærbare før jeg sovner!

7973888[/snapback]

Jeg finner det utrolig irriterende at en på forumet har sett meg irl, men jeg ikke har sett han :hrm:

Men folkens, vi snakkes. Jeg skal i dusjen, og så stikker jeg en liten tur på laptopen for å sjekke forumet og overføre noen sanger, så legger jeg meg.

Peace out! Wuv u all!

7974024[/snapback]

OMGOMG PARADOX!

Hay guise, wut up?

Lenke til kommentar

Sliten nå, har trukket to coax kabler og en cat-5 kabel, for så å koble bokser, sette på rj-plugger osv, sånn at jeg kan få stabilt internett og tv på det nye rommet ^^

Fikk internettet til å virke i allefall, tven fikser jeg i morgen :)

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
I dag blir det skrevet historie, folkens: Jeg skal legge meg UTEN å tøse løs på den bærbare før jeg sovner!

7973888[/snapback]

Peace out! Wuv u all!

7974024[/snapback]

OMGOMG PARADOX!

Hay guise, wut up?

7974064[/snapback]

Faen. Trodde ikke at folk brydde seg såpass om meg at noen ville lagt merke til det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...