Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, tving meg. Hehe. Prøv med omvendt psykologi. :!:

7408042[/snapback]

mmm, så du vil at jeg skal spille etter dine regler? NO.

Jeg skal hacke deg (127.0.0.1 er din IP jeg sjekka) så skal jeg spamme mappen DELTE DOKUMENTER (som alltid er delt med full tilgang by default) med h4x0rete julemusikk.

S-M-R-T!

Lenke til kommentar
mmm, så du vil at jeg skal spille etter dine regler? NO.

Jeg skal hacke deg (127.0.0.1 er din IP jeg sjekka) så skal jeg spamme mappen DELTE DOKUMENTER (som alltid er delt med full tilgang by default) med h4x0rete julemusikk.

S-M-R-T!

7408052[/snapback]

å nei! Nå får jeg julemusikk på pcen min :cry:

Synd jeg ikke har den mappa til overvåkning på winamp, så planen din lykkes ikke!

Lenke til kommentar
å nei! Nå får jeg julemusikk på pcen min :cry:

Synd jeg ikke har den mappa til overvåkning på winamp, så planen din lykkes ikke!

7408077[/snapback]

Bare at jeg får din msn så kan jeg sende deg et tekstdokument som forklarer hvorfor planen min vil lykkes. Oh, btw, tekstfila er i .exe format men det betyr ingenting. :) :) :)
Lenke til kommentar

Personangrep var bedre før i tiden, da forsøkte vi ihvertfall. Nå er folk blitt så late at de bare skriver "Det sier alt om deg", "du oppfører deg som en snørrunge" og "Makan til barsking skal du lete lenge etter." Dere kan i det minste forsøke å være morsom eller kreativ i skitslengingen, så vi andre har noe å le av.

Lenke til kommentar

TeggY: Oh, ja.. sjølvklart.. mente.. laste ned fra.. uhm.. iTunes.. mot betaling sjølvklart!

Bundy: NEI! Hva? Er det.. prøvd før? :cry: Faen.

VEL.. men.. jeg har enda en plan. Jeg må bare få IP-en din og du må åpne noen porter i brannmuren din. :)

Det burde vel gå bra?

Lenke til kommentar
TeggY: Oh, ja.. sjølvklart.. mente.. laste ned fra.. uhm.. iTunes.. mot betaling sjølvklart!

Bundy: NEI! Hva? Er det.. prøvd før? :cry: Faen.

VEL.. men.. jeg har enda en plan. Jeg må bare få IP-en din og du må åpne noen porter i brannmuren din. :)

Det burde vel gå bra?

7408111[/snapback]

Jada! 10.0.0.1 og porter som er åpne er 1337

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
I'm gonna HAXED U.

Oh, the lolly! Snart har du så mye julemusikk at du gråter snø.

7408125[/snapback]

Oi, der har allerede det kommet inn noe jule musikk :cry:

Hva skal jeg gjøre? Blir tvunget å høre på julemusikk :no: *deppe*

Slenge inn pizza snart.

Vi kan ha en liten forsamling her hos meg :)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...