Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er over 400 svar i SO-tråden og fortsatt kommer folk med "yay! SO er oppe igjen" ..jau, vi har fått med at SO er oppe igjen! slutt å spam!

-------------

Haha, ble stoppa av siv. politi på vei hjem fra søstra mi. Politimannen lurte på hva slags bil det var, hvem eide den og påpekte til slutt at jeg skulle ha 2000,- i bot for å ha brukt park- og tåkelys..heldigvis slapp jeg unna med en advarsel..

Jaja, første gang jeg noensinne har blitt stoppet av politi mens jeg har hatt klasse B førekort..

Lenke til kommentar
En advarsel er ivertfall bedre enn 2k i bot da. ;)

7364852[/snapback]

Jau, 2k i bot hadde vært kjedelig rett før jul men hadde kanskje ikke forundret meg hvis han hadde gitt meg bot. Hadde kanskje tatt for gitt at en kar som kjører en bil med nypris på 650k, kan betale usle 2k ..noe jeg seff ikke kan :)

Lenke til kommentar
Samma det, du er en spammer darkness| bare innse det :p

7364876[/snapback]

Jeppjepp ;) Jeg er nok en hardcore spammer. Jeg har trossalt endel innlegg i Off topic. Men jeg håper at SO ikke vil bli en tråd hvor vi diskuterer hvem som har mest innlegg hvor. Det å ha mange innlegg i Off topic er i grunn ikke noe jeg er så superstolt over. Det gir meg ikke akkurat status (i hvert fall ikke den type status jeg ønsker meg :p).

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...