Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Whiskey, Anira og svartkrutt.

Høres ut som en hard dose kokain :D

7967990[/snapback]

NOW you're with me.

Neida. Jeg har vært oppe siden 9 i dag. Go figure.

7968002[/snapback]

So?

Har gått noen dager 07:30-03:00 jeg.

EDIT - Og god natt! :)

Endret av edge
Lenke til kommentar
Verste vil jeg tro er slegge + knesskåler.

7967994[/snapback]

Sånn han gjør med fortau+person i American history X ser værre ut

7968019[/snapback]

Kort prosess.

Det er faktisk knesskålene som er det verste stedet å knuse/ødelegge på hele kroppen, pga at det er intens smerte som ikke går bort før nervene er døde eller det er fiksa.

Lenke til kommentar
Sånn han gjør med fortau+person i American history X ser værre ut

7968019[/snapback]

Vis du skal drepe en person ja, her er det snakk om å torturere, da funker drill med tynt bor, drille inn i kneskåla, det kneet skal jeg love deg at aldri fungerer som det skal igjen.

7968023[/snapback]

Pfft, ukreativt. Hva med å klippe av øyelokkene? Vil tro DET er litt ubehagelig.

Lenke til kommentar
jeg datt av en lastebil og ble sykemeldt i ei uke jeg :D teller litt det og vell?

7967998[/snapback]

Søppelbil da eller? sånn du står bakpå?

7968039[/snapback]

datt faktisk ut av hytta på en lastebil... stigtrinnet hadde blitt fult av is, og det var ikke jeg klar over... så jeg skled på det, og ramlet skjevt på høyrefoten og hørte det knaste nede i der...

Lenke til kommentar
datt faktisk ut av hytta på en lastebil... stigtrinnet hadde blitt fult av is, og det var ikke jeg klar over... så jeg skled på det, og ramlet skjevt på høyrefoten og hørte det knaste nede i der...

7968055[/snapback]

Ojda, alltid gøy å høre når noe knekker, ei e kjenner hørte når jomfru hinna hos sprakk sier ho.. DEILIG!

Lenke til kommentar

7968055[/snapback]

Ojda, alltid gøy å høre når noe knekker, ei e kjenner hørte når jomfru hinna hos sprakk sier ho.. DEILIG!

7968060[/snapback]

skal endelig på jobb igjen på mandag da :) drit lei!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...