Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja.

7967614[/snapback]

Det vet du godt ALDRI kommer til å skje.

jaja tro som du vill... siden jeg er så snill så skal jeg også gi deg og  Skarstad etasje nr. 78 og 78 som fremdeles er ledige... kun for og vise att jeg vil være en god og rettferdig diktator   :)

7967618[/snapback]

Greit, du tar over verden. Dør (pga at du er gammel) og jeg "arver" den. :cool:

Skarstad: Haha :!: Genialt.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Greit, du tar over verden. Dør (pga at du er gammel) og jeg "arver" den.  :cool:

7967630[/snapback]

du glemte delen av planen min med evig ungdom du? men om du spiller kortene riktig skal du få en dose vidundermedisin du også ;)

-Nyhus- jeg mistenker alvene jeg... men det er en lang og helt annen historie...

edit: -Redhead- er du kresen?

Endret av Minerva
Lenke til kommentar
-Nyhus- jeg mistenker alvene jeg... men det er en lang og helt annen historie...

7967660[/snapback]

Altså, jeg har bumpibjørner som bor under senga mi, og de er ikke så koselig som alle skal ha de til. Fyll og sprit i hytt og gevær. Så om noen hadde bortført cdene mine hadde det vært disse småjævlene. Må finne en måte å bli kvitt de på, må få slutt på denne redselen om at en eller flere av dem skal plukke blomsten min mens jeg sover.

Lenke til kommentar
*snip*

om du vil så kan jeg ordne så min alveutrydder tar kontakt med deg.. ganske hyggelig til gnom og være... da er du garantert kvitt bumpibjørnene :)

Demille bare vent du... når du er gammel og grå, så skal jeg ta turen innom, og fremdeles se ut som om jeg er 20...

da kommer du til og angrde da!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...