Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg er trist  :(

7966565[/snapback]

Prøv å tenk på alle som har det verre enn deg og prøv å finne en pervers glede i det :)

L4r5 : Småbiting er jo godt ;). Msn var så kjedelig i kveld. Alle som er spennende å snakke med er borte. Og de som snakker til meg virker litt...

7966575[/snapback]

Pass deg så ikke jeg tar deg på ordet og kommer for å bite deg ;)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du arrangert fest? :) Hvordan gikk det da? Tell meh, either here, or on msn.

Vel, var listefest og hadde 30 som skulle komme, men så avlyser folk på samme dagen som festen er på, dårlig gjort. Var dårlig liv i starten, men det fikset vi fort på. Mange kom til slutt og det ble utrolig bra liv.

Men så kom purken å stoppet festen etter at folka under oss ringte. De hater oss for ingen grunn egentlig, der er bare noen drittsekker som ikke kan oppføre seg som normale folk.

Mens politiet var inne å snakket med meg og brodern så var en kompis ute å pissa på bilen demmes. Veldig morsomt i grunn.

Etter at politiet hadde dratt kom det noen drittsekker inn i gangen som hadde vært stor i kjeften på festen mot de fleste. De er medlemmer av "Team Langnes", noen wannabe gangsters som tror de er noe. Vi ba dem gå ut, men de nektet så begynte de å være fet i flabben mot oss. Jeg ble irritert og hevet stemmen min mot den ene fyren og plutselig ble jeg overfalt, men det ble løst opp fort, men en kompis fikk et slg i trynet.

Så sånn var den festen, enda en stor sukkse :wee:

Lenke til kommentar
Vel, var listefest og hadde 30 som skulle komme, men så avlyser folk på samme dagen som festen er på, dårlig gjort. Var dårlig liv i starten, men det fikset vi fort på. Mange kom til slutt og det ble utrolig bra liv.

Men så kom purken å stoppet festen etter at folka under oss ringte. De hater oss for ingen grunn egentlig, der er bare noen drittsekker som ikke kan oppføre seg som normale folk.

Mens politiet var inne å snakket med meg og brodern så var en kompis ute å pissa på bilen demmes. Veldig morsomt i grunn.

Etter at politiet hadde dratt kom det noen drittsekker inn i gangen som hadde vært stor i kjeften på festen mot de fleste. De er medlemmer av "Team Langnes", noen wannabe gangsters som tror de er noe. Vi ba dem gå ut, men de nektet så begynte de å være fet i flabben mot oss. Jeg ble irritert og hevet stemmen min mot den ene fyren og plutselig ble jeg overfalt, men det ble løst opp fort, men en kompis fikk et slg i trynet.

Så sånn var den festen, enda en stor sukkse :wee:

Hørtes i grunn kjedelig ut. Liker meg best når det er med kamerater og veninner jeg, så slipper man sånne jævla idioter. Hater sånn idiotiske 'gjenger'. Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Jeg vil også ha kebab  :( .

Jei har jævli billih kepapp!

Kan ikke si at det er så verst å rote seg borti noen ukjente jenter heller, da. :)

Hehe du har et poeng der, men det er noe jeg ikke kan gjøre. Er en opptatt mann med ei jente jeg elsker. Ville aldri gjøre noe for å såre henne, men har kysset ei jente i fylla 1 gang. Dama til bestekompisen, ikke akkurat det smarteste jeg har gjort. Skulle ha sagt fylla har skylda, men slikt holder ikke. Selv om jeg var temmelig drita å huska det ikke dagen etter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...