Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig glad for at jeg ikke har foreldre som kaster meg i seng om jeg er lenge oppe.

Jeg får bestemme det meste selv, og tar konsekvensene av det. :) Det er slik det skal være.

Foreldrene mine bryr seg jo selvfølgelig om meg, men slike ting får jeg bestemme selv.

Synes synd på folk som må legge seg 22:00-23:00 hver kveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe. Men jeg som går på skole må nesten holde meg litt i tøylene og ha litt selvdisiplin.

7965997[/snapback]

Går på skole jeg og da... Pleier å legge meg rundt klokka 12 i ukedagene så jeg slipper å være dødtrøtt når jeg står opp.

Lenke til kommentar
Larz. Hva betyr, eller hva er Cisco Certified Network Assosiate?

7966079[/snapback]

Er en tittel man får av å gå på det kurset jeg går på. Er sertifisert til å loke rundt på cisco-produkter. Neste skritt er Cisco Certified Network Proffesional. Den tittelen får jeg nok i løpet av mai

Lenke til kommentar
Larz. Hva betyr, eller hva er Cisco Certified Network Assosiate?

7966079[/snapback]

The CCNA certification (Cisco Certified Network Associate) indicates a foundation in and apprentice knowledge of networking. CCNA certified professionals can install, configure, and operate LAN, WAN, and dial access services for small networks (100 nodes or fewer), including but not limited to use of these protocols: IP, IGRP, Serial, Frame Relay, IP RIP, VLANs, RIP, Ethernet, Access Lists.

Lenke til kommentar

Da er jeg offisielt drittlei alt som har med Rally Norway å gjøre.

Stod vakt ved Vikingskipet og passet på at ingen parkerte på plassen til DHL i hele går kveld, og i dag har jeg stått ute og lekt parkaringsvakt ved SS13, det nydelige snø/sludd/hagl/regnværet hjalp jo så absolutt på.

Og ser jeg Subaru-logoen stort mer nå, så tror jeg at jeg spyr.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...