Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dumme kunder som skal handle to minutter før stengetid, og ikke er ute før ti minutter etter stengetid, og unnskylder seg med at de er så somlete at de ikke rekker butikken før stengetid.

So fucking what, gå sultne da, knøler.

Og når de da går inn i butikken igjen for å finne noe annet... Hvor dumme er mennesker? De får beskjed om at vi skal stenge, og bare flirer og sier "på netthandelen kan man handle mat døgnet rundt".

BRENN I HELVETE, JÆVLA NORDLENDINGSPAR! Håper dere ser dette og innser hvor forbanna korket dere er. Helvete.

Lenke til kommentar

Jeg kjeder meg. Mamma er brisen, og begynte å grine.

Har en mistanke om at hun drakk fordi hun er sur på pappa og ikke fordi hun ville kose seg.

Ellers ville hun gått på byen, i stedet sitter hun med en venninne og ødelegger kvelden til pappa.

Han har det jo faen ikke lett han heller, og jeg begynner å bli lei av å være midtperson for dem. >_<

Lenke til kommentar
Dumme kunder som skal handle to minutter før stengetid, og ikke er ute før ti minutter etter stengetid, og unnskylder seg med at de er så somlete at de ikke rekker butikken før stengetid.

So fucking what, gå sultne da, knøler.

Og når de da går inn i butikken igjen for å finne noe annet... Hvor dumme er mennesker? De får beskjed om at vi skal stenge, og bare flirer og sier "på netthandelen kan man handle mat døgnet rundt".

BRENN I HELVETE, JÆVLA NORDLENDINGSPAR! Håper dere ser dette og innser hvor forbanna korket dere er. Helvete.

7965820[/snapback]

slår fortsatt ikke den dama som handler hos oss 5min etter at vi har stengt inngangen. HVER gang hu gjør det, så snakker vi handlekurv med god haug oppå. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...