Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Altså. Axes kommer men et slikt :( surt ansikt når han mangler en genser.

 

Når jeg og Julie var på peppes, så manglet de desserten vi skulle ha. Å da mener Julie de overdramatiserer det. Så de nermest skriker framfor trynet på deg når det er noe de ikke har.

 

er forsåvidt enig. Så bare for meg en overdramatisering av å ikke ha en genser å bruke i kveld.

 

Altså; Bildet i hodet, av at hun etterligna servitørene.

7407419[/snapback]

 

 

Ja, ok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som hadde fått meg til å føle meg bedre hadde vært å vite alderen din.

7407612[/snapback]

Vel, hvorfor skulle det ha noe å si ? Det er det der jeg ikke skjønner helt.

 

Altså, den personen som vet alderen min vet det av en grunn. Så hva er din grunn ?

 

EDIT: Denne samtalen har jeg hatt med mange folk før. Jeg sier alltid at jeg er så gammel som du tror jeg er.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Vel, hvorfor skulle det ha noe å si ? Det er det der jeg ikke skjønner helt.

 

Altså, den personen som vet alderen min vet det av en grunn. Så hva er din grunn ?

 

EDIT: Denne samtalen har jeg hatt med mange folk før. Jeg sier alltid at jeg er så gammel som du tror jeg er.

7407616[/snapback]

Selvfølgelig skulle ikke det ha noe å si. Tror du virkelig jeg bryr meg om hvor gammel du er? Men du kaller jo oss andre her for småunger, så noe grunn skulle vi da ha fått.

 

Så, du er så gammel som jeg tror du er.

 

Teorier:

Utifra bildene jeg har sett av deg vil jeg si du max er 17.

Utifra dine argumentasjoner KAN du være så mye som 19, men sannsynligheten for at du er en 15 år gammel gutt som har snubla over fremmedordboka til mamma og pappa er mye større.

 

For meg er du 16. Ja, det vil jeg si.

Lenke til kommentar

Jeg kalte aldri alle småunger. Selv om det er en del av de her. Å da får jeg bare være 16 for din del :)

 

Gøyalt å høre hvilke inntrykk bildene av meg gir.

 

EDIT: Jeg sa heller ikke noe negativt om småunger. Finnes mange av de som kan oppføre seg, og noen av de som ikke kan.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...