Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har man hoppet på jobb.

Jeg skulle egentlig drikke i dag, dog jeg vet da faen om jeg har lyst egentlig.

Jeg kommer bare til å bruke penger som jeg egentlig ikke har og jeg føler ikke den store "drikkeånden" over meg i dag heller. Tror jeg skal si pass og bare drite i det.

Lenke til kommentar

Heldig egenskap det der. Jeg har null styring på døgnrytmen min what so ever. Det har begynt å bekymre meg litt egentlig...for..det har vært slik nå jævlig lenge. Man merker ikke at man egentlig er trøtt og bør gå å legge seg. Kroppen sier ikke ifra på en ordentlig måte.

Lenke til kommentar
Heldig egenskap det der. Jeg har null styring på døgnrytmen min what so ever. Det har begynt å bekymre meg litt egentlig...for..det har vært slik nå jævlig lenge. Man merker ikke at man egentlig er trøtt og bør gå å legge seg. Kroppen sier ikke ifra på en ordentlig måte.

7961853[/snapback]

Hehe, synes ikke det er så heldig jeg, alltid så sjukt trøtt på kvelden. Men det fine er jo at jeg kan legge meg ganske sent. Og fremdeles våkne halv 8 :D

Hva med å innføre "leggetid" igjenn? :p

Lenke til kommentar
Hehe, synes ikke det er så heldig jeg, alltid så sjukt trøtt på kvelden. Men det fine er jo at jeg kan legge meg ganske sent. Og fremdeles våkne halv 8 :D

Hva med å innføre "leggetid" igjenn? :p

7961856[/snapback]

Tja, jeg har vurdert det med leggetid, dog det blir så jævlig variabelt siden man jobber turnus så jobber man til midnatt så har man liksom ikke lyst til å legge seg rett etter jobb heller :\
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...