Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
L4r5 : Til å bli gammel og slikt. Kanskje jeg skal gjøre noe morsomt som gammel bare for å sprite opp livet litt. Snakke om dildoer på bussen og bruke småmynter hvor enn jeg handler.

7961341[/snapback]

Å bruke småmynt til å betale gjør da 90% av pensjonistene så det er ikke så originalt, men jeg må innrømme at jeg har tilgode å høre en pensjonist prate om dildoer på bussen :!:

Lenke til kommentar

Natta readhead. Husker jeg var på butikken en gang. Det var lang kø bak oss og en gammel mann sto først i køen. Han skulle han en løk..bare en løk. Så ringte telefoen hans. Han sto der og pratet leeenge. Køen ble lenger. Da han endelig var ferdig i telefoenen sa han : Nei,skal ikke ha den jeg. Så la han fra seg løken og gikk...

Lenke til kommentar
Natta readhead. Husker jeg var på butikken en gang. Det var lang kø bak oss og en gammel mann sto først i køen. Han skulle han en løk..bare en løk. Så ringte telefoen hans. Han sto der og pratet leeenge. Køen ble lenger. Da han endelig var ferdig i telefoenen sa han : Nei,skal ikke ha den jeg. Så la han fra seg løken og gikk...

7961364[/snapback]

Haha, skulle likt å vite om det var på faenskap eller pga. alzheimer...

Lenke til kommentar
Skuffa! Jeg prøvde i-doser nettop. Extacy, sto jeg skulle få en nesten orgasmeaktig følelse og bla bla bla. Jeg fikk bare vondt i hodet jeg!

7961379[/snapback]

Testa ein gong med å sitte med augene igjen. Altså ikkje heilt etter oppskrifta. Einaste effekten på meg var at eg vart oppmerksom på kor mykje gpu-viftene mine eigentleg bråkar. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...