Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sirslask : Hehe ^^ . Oi! Leste om en gammal dame i 80 åra som utnytta en gutt 8 ..seksuelt . Heh trodde de lystene var borte for lengst i den alderen.

7961267[/snapback]

Nei, dessverre. De holder på til de er oppe i 50-60 åra. :ermm: Noen (Som hu dama) drar den litt lenger.

7961285[/snapback]

Vel, hun er 80 år..hvor mye sex tror du hun har da? Ikke rart at hun prøvde seg på gutten som var 8 :ermm:
Lenke til kommentar
...og vi må alle ha forståelse at det ikke er lett å gi opp sexlivet sitt. Stakkars mennesker.

7961290[/snapback]

Kjempe synd på dem.

Vel, hun er 80 år..hvor mye sex tror du hun har da? Ikke rart at hun prøvde seg på gutten som var 8  :ermm:

7961291[/snapback]

Off, stakkar gutt.. Kan hende hun var en heit 80 åring :wee:

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Hvorfor har alle det sånn? Var ikke sånn for meg  :tease:

7961292[/snapback]

Vel, det kommer da an på nårtid du tok din første ølslurk og om du forsatte å drikke det etterpå :)
B-real : Jepp. Og gutten likte det nok :). umm eller ikke

7961297[/snapback]

Var ikke det jeg sa da. Det rettferdiggjør ikke det hun gjorde mot gutten.
Lenke til kommentar
B-real : Nei jeg vet det. Bare er så ufattelig at hun i en alder av 80 gjorde noe slikt. Hun hadde aldri gjordt noe kriminelt tidligere

7961312[/snapback]

Livet er fult av ting man ikke forstår og seksualitet er noe jeg tror vi vet ganske lite om egentlig...og spessielt det å bli gammel å ha seksuallyst.
Lenke til kommentar
Tenkte det kunne vere ein samanheng mellom at bestemora di pusher kaffi, og at mora di starta tidleg.  :p

7961317[/snapback]

Tja, det er kanskje en sammenheng, dog før så var det å drikke kaffe noe som var et ritualet..kaffe og kaker var dagligdags og da er det ganske naturlig at man som unge er nysgjerrig på hva det de voksne drikker :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...