Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen SO ^^

Jeg fortsetter med mine sedvanlige drømmer med meg i rød fløyels kjole med et blodig sverd i hånden og masse døde mennesker på Oslo S rundt meg.

Kos.

Nå også med ei ukjent jente sittende på en kasse Guinness å spille Stairway to Heaven på gitar.

Interessant.

Hmm.

Jeg har lyst på toblerone, where to get?

Lenke til kommentar
Æsje. Må sette på musikk her som kan appelere til enhver kunde. Nå kjører vi Sugababes :(

7406220[/snapback]

Sugababes appelerer vel ikke til enhver kunde? Regner med at du mener at den appelerer til den største kundegruppen. Jeg går iallfall ikke inn i en platebutikk hvor det spilles fjortispop.

Lenke til kommentar
Æsje. Må sette på musikk her som kan appelere til enhver kunde. Nå kjører vi Sugababes :(

7406220[/snapback]

Sugababes appelerer vel ikke til enhver kunde? Regner med at du mener at den appelerer til den største kundegruppen. Jeg går iallfall ikke inn i en platebutikk hvor det spilles fjortispop.

7406442[/snapback]

Det var intet av det du trodde jeg mente nå.

JEg mener at jeg må bytte cd'er inniblandt sånn at jeg i løpet av dagen har spillt musikk som appelerer til alle. Neste cd i ilden er den nye til Yusuf og i stad hørte jeg på Incubus

Lenke til kommentar

7406220[/snapback]

7406442[/snapback]

Det var intet av det du trodde jeg mente nå.

JEg mener at jeg må bytte cd'er inniblandt sånn at jeg i løpet av dagen har spillt musikk som appelerer til alle. Neste cd i ilden er den nye til Yusuf og i stad hørte jeg på Incubus

7406463[/snapback]

Aha, skjønner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...