Herr Brun Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bigtime. En kasse pils og morotobakk :/ 7406110[/snapback] Eid. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hvis du vil ha "kult" julepreg til din avatar kom til avatar tråden :!: 7406117[/snapback] Det er ikke mange som vil ha de dårlige avatarene dine. Skal du lage avatarer, lag dem skikkelig! Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jobb om en og en halv time, har ikke så veldig lyst i dag. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bigtime. En kasse pils og morotobakk :/ 7406110[/snapback] Eid. 7406124[/snapback] Seriøst, jeg har vært på en snurr før, men aldri har jeg hatt et så stort behov for å glemme. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Stakkars. Nå skal jeg ned og dusje/spise. Så tenker jeg jeg begynner på norskleksa. *grue seg* Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Lekser i helga?!?!? Stakkars deg! Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nå skal jeg ned og dusje/spise. Så tenker jeg jeg begynner på norskleksa. *grue seg*Lekser er fælt i helgene. Føler med deg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Æsje. Må sette på musikk her som kan appelere til enhver kunde. Nå kjører vi Sugababes Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Æsje. Må sette på musikk her som kan appelere til enhver kunde. Nå kjører vi Sugababes 7406220[/snapback] musikkvideoene er ikke så ille da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 God morgen SO ^^ Jeg fortsetter med mine sedvanlige drømmer med meg i rød fløyels kjole med et blodig sverd i hånden og masse døde mennesker på Oslo S rundt meg. Kos. Nå også med ei ukjent jente sittende på en kasse Guinness å spille Stairway to Heaven på gitar. Interessant. Hmm. Jeg har lyst på toblerone, where to get? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 musikkvideoene er ikke så ille da 7406384[/snapback] For de som liker sånt så. Blir for masete for meg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Æsje. Må sette på musikk her som kan appelere til enhver kunde. Nå kjører vi Sugababes 7406220[/snapback] Sugababes appelerer vel ikke til enhver kunde? Regner med at du mener at den appelerer til den største kundegruppen. Jeg går iallfall ikke inn i en platebutikk hvor det spilles fjortispop. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hvis du vil ha "kult" julepreg til din avatar kom til avatar tråden :!: 7406117[/snapback] Det er ikke mange som vil ha de dårlige avatarene dine. Skal du lage avatarer, lag dem skikkelig! 7406131[/snapback] Jeg gjør jo det! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Æsje. Må sette på musikk her som kan appelere til enhver kunde. Nå kjører vi Sugababes 7406220[/snapback] Sugababes appelerer vel ikke til enhver kunde? Regner med at du mener at den appelerer til den største kundegruppen. Jeg går iallfall ikke inn i en platebutikk hvor det spilles fjortispop. 7406442[/snapback] Det var intet av det du trodde jeg mente nå. JEg mener at jeg må bytte cd'er inniblandt sånn at jeg i løpet av dagen har spillt musikk som appelerer til alle. Neste cd i ilden er den nye til Yusuf og i stad hørte jeg på Incubus Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Good morgen Får en fin dag dette blir! ...Selvom jeg kunne klart meg uten regnet =) Hva er opp her?! Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Regn? Her er det sol. Men da stakk man avgårde til jobb. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Æsje. Må sette på musikk her som kan appelere til enhver kunde. Nå kjører vi Sugababes 7406220[/snapback] Sugababes appelerer vel ikke til enhver kunde? Regner med at du mener at den appelerer til den største kundegruppen. Jeg går iallfall ikke inn i en platebutikk hvor det spilles fjortispop. 7406442[/snapback] Det var intet av det du trodde jeg mente nå. JEg mener at jeg må bytte cd'er inniblandt sånn at jeg i løpet av dagen har spillt musikk som appelerer til alle. Neste cd i ilden er den nye til Yusuf og i stad hørte jeg på Incubus 7406463[/snapback] Aha, skjønner. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Regner her også. Helvete! BLir så sint på værgudene! Det er desember, og 5 grader for faen! Det skal ikke være sånn! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Her er det verken sol eller regn. Det er kaldt og uhyggelig så derfor holder jeg meg innendørs helt til jeg skal spille squash. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Regner her også. Helvete! BLir så sint på værgudene! Det er desember, og 5 grader for faen! Det skal ikke være sånn! 7406510[/snapback] Vet ikke hva slags vær det er her i Elverum jeg, for jeg kan ikke gå ut før kvart over 6 i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg