Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
med tanke på forum møte og sånn stress, så tenkte jeg att jeg skulle skrive litt her inne... bare sånn att noen ivartfall husker meg fra forumet denne gangen :)

er det greit for dere att jeg også blir med her?

7960781[/snapback]

Du får gjøre som meg, skrive litt innimellom og håpe på at noen legger merke til deg ;)

Lenke til kommentar
C'est très bien!

ja, veit kjeder meg

7960762[/snapback]

Mon ami.

Ja, jeg suger i fransk :(

eyh! ikke missforstå, jeg snakker ikke om "stygg" eller "ufin" eller "lame" eller noe. Men jeg syns det blir så teit at jenter prøver hele tiden å være den de ikke er bare for å imponere gutter. Og visa versa.

7960765[/snapback]

Jeg har aldri antatt noe sånt :wee: Jeg har ikkenoe behov for å bevise noe for dere, jeg liker meg sånn som jeg er. Spesiell. Imponere dere gjør jeg ved å smiske!

Lenke til kommentar
eyh! ikke missforstå, jeg snakker ikke om "stygg" eller "ufin" eller "lame" eller noe. Men jeg syns det blir så teit at jenter prøver hele tiden å være den de ikke er bare for å imponere gutter. Og visa versa.

7960765[/snapback]

Jeg har aldri antatt noe sånt :wee: Jeg har ikkenoe behov for å bevise noe for dere, jeg liker meg sånn som jeg er. Spesiell. Imponere dere gjør jeg ved å smiske!

7960800[/snapback]

Det er bra... Jenter SKAL være selvsikre! Er skikkelig turnoff når de må overbevises om at man virkelig mener det så fort man prøver å komme med et kompliment

Lenke til kommentar
Skarstad : Han hakker på meg fordi jeg smilte på et bilde . Det er sånn jeg ser ut og han liker det ikke.

7960826[/snapback]

Mhm, jeg så bildet, jeg skjønner bare ikke hvorfor han plutselig sammenligner deg med Paris Hilton bare på grunn av smilet ditt.

7960837[/snapback]

trutmunn, sa jeg :ph34r:

edit: men hvis det er ditt naturlige smil, så er det c00l. Det så bare ut som du prøvde å leke deilig :p

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
vel det spørs. Jenter som vil være Paris er kanskje litt lavmål hos gutter i disse dager? I dunno :shrug:

7960749[/snapback]

Hva er det du babler om?

7960809[/snapback]

De enorme mengdene med 14-årige jenter som flyr rundt i Oslo by med hår større enn Eli Hagen, som henger rundt med attitudenivå på 285729486 og leker sexy. Det blir altfor mye, man går lei. Selv om det ikke er ment sånn av andre (som KittyCat), er det fort gjort å tenke i den retningen (at folk er sånn) med en gang man ser noen som ligner.

Btw, han sammenligner deg ikke med Paris. Han snakker om Kamille-reklamene og parodiene i den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...