Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og ang From Dusk till Dawn: Hva faen skjedde der? Jeg lurte på om det va en ny film som hadde begynt ei lita stønn :ermm:

7405603[/snapback]

Ikke vet jeg, men man er rimelig skrapa for ideer når man midt inni en actionfilm om to bankranere finner ut at "AHA! Vi kan ha bar ute i ødemarka med masse strippere som forvandler seg til vampyrer!"

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

ah, deilig med avslappningshelg. har sovet 4-5 timer hver natt før skolen nå i flere uker, og er ganske trøtt, så passer meg bra med en helg uten kinobesøk eller fest.lillebroren min har bursdag i dag, og om 20 dager har jeg bursdag, så vi slår sammen voksenbursdagen i morra :) denne helgen blir soving, spise kake,god mat og godteri, WoW og penger :wee:

 

Tenacious D- Beelzeboss :fun: Jack Black er sinnsykt talenfull :fun:

Lenke til kommentar
Ikke vet jeg, men man er rimelig skrapa for ideer når man midt inni en actionfilm om to bankranere finner ut at "AHA! Vi kan ha bar ute i ødemarka med masse strippere som forvandler seg til vampyrer!"

7405612[/snapback]

Nei, det er verdens beste manuskript! From Dusk till Dawn er Rodriguez' beste film og flere hestehoder foran Tarantino sine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...