Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Demille.. noe dypt bak det nicket?

7957926[/snapback]

Ja, er en lang tragisk og trist historie bak det :( :(

Eller ikke, ville bare ikke ha noe ala "Zøta90" så syntes jeg Demille hørtes litt kos ut.

Inspirasjonskilde.

Bazukh Tror det er fra nabobyen vår, et eller annet sted i europa. Ikke nederland, enten Polen eller Latvia.. Husker ikke

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Sidious: Gud og jeg kommer ikke godt overens... Jeg skal drikke alkohol på lørdag med en liten gjeng, litt usikkert enda om vi skal ut etterpå, eller om vi skal gaule singstar inn i sene nattetimer. Morro blir det vel uansett. Skal egentlig ut i dag også, men vet ikke hvor lurt det er, siden jeg hadde tenkt å kjøre hjemover litt tidlig i morgen... :hmm: Men det skal visst være mye liv i Hamar i kveld, med masse tilreisende rally-fans, så det frister jo litt.

Du da? Sauna og hjemmebrent? :p

Lenke til kommentar

NgZ: Hehe, høres jo ikke dumt ut det der. Jeg var i Tallinn med noen kompiser på onsdag, så da ble det litt drikking og god (samt billig) mat!

Jeg skal nok ikke gjøre noe spennende de kommende helgene...blir mest lesing og sånt. Holder på å bli gal her jeg sitter. Psykologieksamen skremmer meg. :p Jaja, alt jeg satser på er å bestå...

Lenke til kommentar
Det jeg mente :blush: Flaut

7957997[/snapback]

En by i Norge med naboby i Polen hadde jo gitt "øde" en ny betydning. :p

Sidious: De leser jo så mye at du gir de fleste her inne dårlig samvittighet. Har misset omtrent 20% av forelesningene hittil i år, og lest fire og en halv side pensum. :hm:

Lenke til kommentar

NgZ: Damn. Vet ikke hva det er. Jeg føler meg bare ennå mer usikker om jeg ikke leser i det hele tatt. Ok, så jeg leser en del, men er det egentlig effektiv lesing? Bob, bob, bob.

Jaja, satser på at man består...har ikke noe problem med psykologi generelt, men jeg må skrive det på finsk (jeg har gått gjennom noe av pensumet på engelsk, men nå må jeg lese selvstendig, hjemme, det materialet som er på finsk...noe som tilsvarer ca. 700-800 sider). :|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...