Niqābninja Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 *trøstekose på* 7954345[/snapback] Fniiis Ringer deg nå, okå? Tastene er slemme med meg :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Å fy faen for ei jævlig natt. Har liggi med angst og faenskap hele natta. Ikke klart å sove, bare liggi og hulka og masse skjelvinger og slikt. Dritt :/ Helvettes angst! Endret 16. februar 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Pøh, jeg har drømt om å spille WoW to netter på rad, og det er forbanna plagsomt. Våkner hele tida og lurer på om man er våken eller drømmer fortsatt. Også ser på klokka..(å, 3 nå. 2,5 timer til jobb...å, 4 nå. 1,5 time til jobb). Endret 16. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Vel, jeg vet hvordan det er Utrolig plagsomt. Særlig når man drømmer at man har levlet, og oppdager at oi, nei det hadde man ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Ja, det er passe sjukt, jeg drømte at jeg herja rundt og drepte digre drager og alt mulig og levela masse. Også oppdager jeg at jeg egentlig har ligget i senga hele natta, og det er bare tull alt sammen. Men men...jobben kaller! Kommer sikkert av at jeg ikke har gjort annet enn å spille fra jeg kom fra jobb til jeg gikk og la meg de siste par dagene. Endret 16. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 he he... oO Sonen spiller Pink Floyd :O Yay ^^ Shine on you crazy diamond Akkurat det jeg trengte nå. Skulle bare ønske folk ble hjemme i dag i stedet for å dra på jobb, jeg har vært ensom i hele natt, vil ikke være ensom i hele dag også Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det er kaldt her Kommer en dud idag og tar bilder av leligheten siden huseier skal selge. Må rydde vekk alle tingene så det ikke ser ut som noen bor her. Rare greier. Måtte stå opp nå for å rekke å støvsuge huset og vaske badet før de kommer kl 12, fordi jeg sal til DPS kl 10 og må gjøre det før jeg drar til byen. Ville heller ha prøvd å sove litt, siden sovepillene mine ikke funker lengre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Isj da, mushi Høres ikke noe særlig ut. Jeg hater å være alene. Jeg frykter ensomheten. Jeg tror ikke jeg overlever mye lenger med søvnløse, angstfulle netter Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Derfor jeg har kjæreste. Uten han ville jeg vært helt alene. Da hadde jeg tatt livet av megselv tilslutt Du må rett og slett enten få deg noen venner som er oppe om natta, en hobby eller bli pillenarkis som så mange her i SO. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har venner som er oppe om natta, men de er bare å få kontakt med over internett, og jeg har ikke internett om natta! Får ikke gjort noen av hobbyene mine så lenge jeg er sjuk og mangler krefter Pillenarkis frister og skremmer om hverandre. For øyeblikket tror jeg ikke levra mi vil at jeg skal putte i meg noe sterkere enn Ibux. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Du kan ikke drekke hvis du er pillenarkis Tok en innsovningspille etter en øl i helga. Vanligvis tar jeg 3 piller. Våkna på natta for å tisse og det var som om kroppen var ravenes drita og hodet helt klart. Merkelige greier Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hmm Jeg drikker ca ikke uansett. Vel, ikke noe særlig i forhold til i fjor i alle fall. Jeg er rett og slett lei alkohol og mangelen på gode fester... Kanskje pillenarkis virkelig er veien å gå... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Det er veldig underholdende og veldig lett å missbruke nesten uansett hvilke piller du får. Ikke helt lurt for du må bytte merke heletiden. Har angst idag jeg også, så du er ikke ensom i værtfall. Konge siden det er 11 timer til typen kommer hjem fra jobb. Dette går att helvete. EDIT: shit dyrenett har dårlig servere. En tråd på 271 sider ble stengt fordi den overbelastet ting. SO hadde voldtatt servern dems! Hihi. Endret 16. februar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hmm. For øyeblikket får jeg ikke noen piller, da jeg har nekta å ta ting i de siste årene jeg vil bare ikke at folka skal forlate huset i dag. Blir jævlig Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 EDIT: shit dyrenett har dårlig servere. En tråd på 271 sider ble stengt fordi den overbelastet ting. SO hadde voldtatt servern dems! Hihi. 7954389[/snapback] kan jeg tenke meg! :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 siste dagen før ferien nå Skal bli godt. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Enig, Shikaru. Du har ferie snart du og? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Bah. Nå drar pappa, og jeg føler på meg at noe galt kommer til å skje Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Morn folkens. Dæven det er kaldt på rommet mitt! =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg