Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er passe sjukt, jeg drømte at jeg herja rundt og drepte digre drager og alt mulig og levela masse. Også oppdager jeg at jeg egentlig har ligget i senga hele natta, og det er bare tull alt sammen. Men men...jobben kaller!

 

Kommer sikkert av at jeg ikke har gjort annet enn å spille fra jeg kom fra jobb til jeg gikk og la meg de siste par dagene.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Det er kaldt her :( Kommer en dud idag og tar bilder av leligheten siden huseier skal selge. Må rydde vekk alle tingene så det ikke ser ut som noen bor her. Rare greier. Måtte stå opp nå for å rekke å støvsuge huset og vaske badet før de kommer kl 12, fordi jeg sal til DPS kl 10 og må gjøre det før jeg drar til byen. Ville heller ha prøvd å sove litt, siden sovepillene mine ikke funker lengre.

Lenke til kommentar

Har venner som er oppe om natta, men de er bare å få kontakt med over internett, og jeg har ikke internett om natta! :(

 

Får ikke gjort noen av hobbyene mine så lenge jeg er sjuk og mangler krefter :(

 

 

Pillenarkis frister og skremmer om hverandre.

For øyeblikket tror jeg ikke levra mi vil at jeg skal putte i meg noe sterkere enn Ibux.

Lenke til kommentar

Det er veldig underholdende og veldig lett å missbruke nesten uansett hvilke piller du får. Ikke helt lurt for du må bytte merke heletiden. Har angst idag jeg også, så du er ikke ensom i værtfall. Konge siden det er 11 timer til typen kommer hjem fra jobb. Dette går att helvete.

 

 

EDIT: shit dyrenett har dårlig servere. En tråd på 271 sider ble stengt fordi den overbelastet ting. SO hadde voldtatt servern dems! Hihi.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...