Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMFG. Jeg hater pengediskusjoner. Pappa gikk med på å betale meg det samma i barnebidrag som han har betalt mamma de siste månedene, men nå skal han plutselig forhandle på det. Når jeg kan søke gjennom trygdekontoret og da få MER.

Og han spiller så jævlig på samvittigheta mi. Jeg har da i hvert fall samvittighet til å ikke spille på hans. Ikke spille på alle de gangene han ikke har vært der. gawd, jeg blir irritert!

Lenke til kommentar
Jeg har da i hvert fall samvittighet til å ikke spille på hans. Ikke spille på alle de gangene han ikke har vært der. gawd, jeg blir irritert!

Glad jeg slipper slike pengediskusjoner.

Min far har aldri tatt noen del av min oppdragelse og oppvekst. Jeg har alltid fått mindre enn det mine 2 brødere har. De har fått Pc og bil mens jeg ikke har fått noe i nærheten av det. Når jeg var liten fikk jeg ikke mye som var mitt, arvet det meste fra mine brødere.

Men slik er min far, men jeg hater/missliker ikke han for det. Han skal nå bare glede seg til jeg er 18. Da skal han få være med å betale både settvikat og bil, ikke faen om han slipper unna det.

Lenke til kommentar

Pappa har juksa seg unna alt (: Og jeg har ikke tall på hvor mange ganger han har glømt bursdagen min. Han viser ingen interesse over å være sammen med meg overhodet, og da skal jeg liksom ha sååå lyst til å dra til han? Så pga hans manglende interesse for dattera si skal -jeg- lide mer økonomisk. Sånn det ligger an nå har jeg ikke råd til å besøke han. Fordi han har utsatt utbetalinga såpass lenge. Er dét min feil?

Jeg syns fortsatt det blir teit å dra opp gamle ting nå. Gamle ting som sannsynligvis ville gitt han meget dårlig samvittighet, om han da i det hele tatt bryr seg.

Atm er jeg bare møkkairritert :hrm:

Og grunnen til pengediskusjonen er jo at jeg har blitt atten.

Og han nå skal begynne betale barnebidrag til meg, som er mye lettere å diskutere med enn mamma. Nettopp fordi jeg alltid har vært pappajente, alltid har søkt etter pappa godkjennelse, men så sjelden fått det.

Jeg vil at pappan min skal like meg, men det er tydeligvis for mye forlangt?

Han tar min side når han har mulighet til å kjefte på mamma. "Vinne" over mamma.

Nydelige familieforhold, virkelig.

Jeg babler, så jeg tror jeg bare ska legga meg.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Pappa har juksa seg unna alt (: Og jeg har ikke tall på hvor mange ganger han har glømt bursdagen min. Han viser ingen interesse over å være sammen med meg overhodet, og da skal jeg liksom ha sååå lyst til å dra til han?

De siste årene ha faren min fått mer interesse for meg etter det jeg har merket, men jeg vet ikke akkurat hvorfor. Om han viser interesse for å være sammen med meg vet jeg ærlig talt ikke, men jeg besøker han fordi jeg vil ikke at han skal tro at jeg hater han eller noe slikt. Men de siste 2 årene har min far lidet av sykdom. Være innlagt på sykehus 2 ganger så jeg føler at jeg må ta vare på han. Tror ikke han har lenge igjen å leve heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...