Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Godt råd: Velg samarbeidspartnere etter hvem som faktisk gjør et seriøst arbeid, ikke hvem som er vennene dine.

Eksempel: Jeg og Skarstad jobber med en geografiinnlevering sammen med to andre venner av oss for tiden. En av disse lirte av seg følgende: U-land har en stor fordel i jordbruket, for hest og plog er så billig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Luffe forfølger meg. Hver gang jeg poster noe, så skriver han en løgn under. =(

7953245[/snapback]

Hver gang? Er vel å ta i litt hardt :p

Lenke til kommentar
Godt råd: Velg samarbeidspartnere etter hvem som faktisk gjør et seriøst arbeid, ikke hvem som er vennene dine.

Eksempel: Jeg og Skarstad jobber med en geografiinnlevering sammen med to andre venner av oss for tiden. En av disse lirte av seg følgende: U-land har en stor fordel i jordbruket, for hest og plog er så billig.

7953238[/snapback]

Bedre råd: Velg venner som gjør et seriøst arbeid. :)

Jepp ...

7953243[/snapback]

:roll:

Lenke til kommentar
Er det rart? Det ligger mer under vann enn Bergen. Det eneste de har som er verdt å skryte av er vindmøller og tulipaner. ^^

7953261[/snapback]

Og muligheten til å nyte et bredere utvalg av lovlige rusmuidler enn de fleste andre land. :)
Lenke til kommentar

7953238[/snapback]

Ah... sånne proskekter er DIGG! Du sitter der med arbeid oppover øra, det er siste dagen før innleveringsfrist, og du skulle helst gjort noe helt annet enn å skrive på et dumt prosjekt...

Change friends, TODAY!

EDIT: Det med jordbruket stemmer jo da :innocent:

*Og da la jeg meg...* Sov godt folkens

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Typisk og tåpelig syn. Alle tar utgangspunkt i det språket de selv har lært seg, og alt som var før er gammeldags og alt som er nytt er ødeleggende. Folk forstår ikke at ting er i konstant utvikling, konseptet språk har aldri vært stasjonært. Se litt Typisk Norsk, så vil du forstå hvorfor/hvordan det skjer, og ikke minst hvorfor det er viktig at språket forblir basert på folkets tunge og ikke bøker fra 50-100 tidligere.

7953048[/snapback]

Ja til Riksmål!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...