Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Ja, her syter dere om å gjøre litt husarbeid, mens barn andre steder i verden ikke har noe sted å bo eller mat engang.

7951690[/snapback]

Vel, akkurat det argumentet er utrolig kjedelig. Det er alltid noen som har det bedre og verre. Det er sikkert noen som bruker oss som eksempel, a la "tenk på de stakkars barna som må leve i Norge hvor det er iskaldt hele tiden og filmer kommer ut flere måneder etter den originale premieren".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du på klassetur med hyperaktive A-mennesker, vil du fort skjønne hva jeg prater om. Du blir vekket.

7951700[/snapback]

 

Aaaaah. Forstår. Den beste måten er å kyle snø i trynet dems. Eller hvis du har en katt, legg katten over trynet dems. DET BLIR IKKE BEDRE =D

Endret av KristofferAG
Lenke til kommentar

Stor pc, stereo, dobbelseng og tv på rommet alt for den nette sum av leksearbeid,støvsuge 2 ganger i uken (tar totalt 30 minutter) og diverse penger til jul og bursdag. Der har du en typisk dagens ungdom, altså en sånn som meg.

Leggetider: mandag til Torsdag 24.00. helgen så lenge jeg vil, bare ikke holde de våkne.

 

BTW ble 16 11.02.07 :D

Lenke til kommentar
Stor pc, stereo, dobbelseng og tv på rommet alt for den nette sum av leksearbeid,støvsuge 2 ganger i uken (tar totalt 30 minutter) og diverse penger til jul og bursdag. Der har du en typisk dagens ungdom, altså en sånn som meg.

Leggetider: mandag til Torsdag 24.00. helgen så lenge jeg vil, bare ikke holde de våkne.

 

BTW ble 16 11.02.07  :D

7951728[/snapback]

Ser du rykningen i armen min? Det er armen min som vil strekkes ut og ta rundt halsen din.

 

 

 

Huff, jeg får litt skyldfølelse, jeg. Jeg er A-menneske som pokker.

7951729[/snapback]

A-people of the world unite =D

Lenke til kommentar
Jeg er B-menneske i helgene. A-menneske i ukene.

 

 

 

Men det jeg liker best er de stundene jeg er med venner og bare prater om løst og fast. Tror jeg skulle klart meg uten alle disse tingene på rommet.....

7951759[/snapback]

Jeg er omvendt. Vil sove lenge ukedager og stå opp heller tidlig(9-10 tiden) i helgene. Endret av b-real
Lenke til kommentar

Posten stenges for opprydding pga at dere ikke klarer å bruke quote-funksjonen ordentlig:

 

* Benytt quote på en fornuftig måte! Vi prøver å begrense qoutingen i SO6 til; originalpost + 2(to) quoter pr. post som max. heretter. Dette kan selvsagt brukes med skjønn da, men alle SKAL se igjennom om de quoter unødvendig og gjør de det så skal det som er unødvendig i quoten fjernes. Brudd på disse reglene vil være først muntlig tilsnakk og så blir det desverre sterke midler som må tas ibruk.

Er du usikker på hva som menes med dårlig bruk av quote så kan du ta en titt her i nettikette og lese på emnet "Hva er "unødvendig quoting"?".

7361655[/snapback]

 

 

 

Edit: Posten åpnes igjen etter opprydding.

Reglene er her for en grunn folkens. Prøv nå å følge de. Jeg vil ikke være nazi-moderator som må innføre advarsler fordi at dere ikke kan følge reglene til denne threaden, jeg har ikke lyst til å være den personen i det hele tatt, så vær så snill, følg reglene og QUOTE SKIKKELIG FOR FAEN!

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...