Dorian Gray Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ja, her syter dere om å gjøre litt husarbeid, mens barn andre steder i verden ikke har noe sted å bo eller mat engang. 7951690[/snapback] Vel, akkurat det argumentet er utrolig kjedelig. Det er alltid noen som har det bedre og verre. Det er sikkert noen som bruker oss som eksempel, a la "tenk på de stakkars barna som må leve i Norge hvor det er iskaldt hele tiden og filmer kommer ut flere måneder etter den originale premieren". Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Er du på klassetur med hyperaktive A-mennesker, vil du fort skjønne hva jeg prater om. Du blir vekket. 7951700[/snapback] Aaaaah. Forstår. Den beste måten er å kyle snø i trynet dems. Eller hvis du har en katt, legg katten over trynet dems. DET BLIR IKKE BEDRE =D Endret 15. februar 2007 av KristofferAG Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Stor pc, stereo, dobbelseng og tv på rommet alt for den nette sum av leksearbeid,støvsuge 2 ganger i uken (tar totalt 30 minutter) og diverse penger til jul og bursdag. Der har du en typisk dagens ungdom, altså en sånn som meg. Leggetider: mandag til Torsdag 24.00. helgen så lenge jeg vil, bare ikke holde de våkne. BTW ble 16 11.02.07 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Huff, jeg får litt skyldfølelse, jeg. Jeg er A-menneske som pokker. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Godt poeng. Men JEG VIL OGSÅ VÆRE BORTSKJEMT! 7951701[/snapback] Du er bortskjemt. Kanskje ikke sammenlignet med dine venner, men du har det bra! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Stor pc, stereo, dobbelseng og tv på rommet alt for den nette sum av leksearbeid,støvsuge 2 ganger i uken (tar totalt 30 minutter) og diverse penger til jul og bursdag. Der har du en typisk dagens ungdom, altså en sånn som meg.Leggetider: mandag til Torsdag 24.00. helgen så lenge jeg vil, bare ikke holde de våkne. BTW ble 16 11.02.07 7951728[/snapback] Ser du rykningen i armen min? Det er armen min som vil strekkes ut og ta rundt halsen din. Huff, jeg får litt skyldfølelse, jeg. Jeg er A-menneske som pokker. 7951729[/snapback] A-people of the world unite =D Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) A-people of the world unite =D 7951744[/snapback] Jeg er B-menneske i helgene. A-menneske i ukene. Men det jeg liker best er de stundene jeg er med venner og bare prater om løst og fast. Tror jeg skulle klart meg uten alle disse tingene på rommet..... Endret 15. februar 2007 av b-real Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Godt poeng. Men JEG VIL OGSÅ VÆRE BORTSKJEMT! 7951701[/snapback] Du er bortskjemt. Kanskje ikke sammenlignet med dine venner, men du har det bra! 7951735[/snapback] Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Du hadde nok klart deg om du aldri hadde hatt de tingene og var vandt med å ha de tingene Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Da var den nyeste naruto episoden sett. Endelig er de teite fillerne over. Er bare Raw foreløpig så jeg fikk ikke med meg mer enn litt over halvparten av hva de sa hovedpoenget fikk jeg da xD Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Du hadde nok klart deg om du aldri hadde hatt de tingene og var vandt med å ha de tingene 7951769[/snapback] Skulle klart meg hvis de hadde plutselig forsvunnet nå også Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Jeg er B-menneske i helgene. A-menneske i ukene. Men det jeg liker best er de stundene jeg er med venner og bare prater om løst og fast. Tror jeg skulle klart meg uten alle disse tingene på rommet..... 7951759[/snapback] Jeg er omvendt. Vil sove lenge ukedager og stå opp heller tidlig(9-10 tiden) i helgene. Endret 15. februar 2007 av b-real Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 jeg klarer meg uten internett, men jeg blir veldig frustrert når jeg ikke har det Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Du hadde nok klart deg om du aldri hadde hatt de tingene og var vandt med å ha de tingene 7951769[/snapback] Jojo. Det er vel heller en vanegreie. Jeg har holdt på med PC siden jeg var... fem? Spillte Wolfenstein 3D på brutterns spillPC. Disketter FTW^^ Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Som kommentar til diskusjonen, hentet fra Thomas Dybdahl - If We Want It, It's Right: "Livskvalitet går overhodet ikke på hva man har, men hva man føler man er og hvorledes det er". Say no more. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Posten stenges for opprydding pga at dere ikke klarer å bruke quote-funksjonen ordentlig: * Benytt quote på en fornuftig måte! Vi prøver å begrense qoutingen i SO6 til; originalpost + 2(to) quoter pr. post som max. heretter. Dette kan selvsagt brukes med skjønn da, men alle SKAL se igjennom om de quoter unødvendig og gjør de det så skal det som er unødvendig i quoten fjernes. Brudd på disse reglene vil være først muntlig tilsnakk og så blir det desverre sterke midler som må tas ibruk.Er du usikker på hva som menes med dårlig bruk av quote så kan du ta en titt her i nettikette og lese på emnet "Hva er "unødvendig quoting"?". 7361655[/snapback] Edit: Posten åpnes igjen etter opprydding. Reglene er her for en grunn folkens. Prøv nå å følge de. Jeg vil ikke være nazi-moderator som må innføre advarsler fordi at dere ikke kan følge reglene til denne threaden, jeg har ikke lyst til å være den personen i det hele tatt, så vær så snill, følg reglene og QUOTE SKIKKELIG FOR FAEN! Endret 15. februar 2007 av b-real Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 QUOTE SKIKKELIG FOR FAEN! 7951819[/snapback] Pass på språkbruken. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Yay oppe igjen *phew* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Du er da ikke nazi fordi du redder tråden fra et sant quote-helvete. *smiske med moderator* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ja, her syter dere om å gjøre litt husarbeid, mens barn andre steder i verden ikke har noe sted å bo eller mat engang. 7951690[/snapback] Ja, her syter du over at vi syter over at vi må gjøre litt husarbeid, mens barn andre steder i verden ikke har noe å syter over engang. l2quote noobs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg