Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
22:30 på mandag, 20:00 på tirsdag, 22:30 på onsdag 22:00 på torsdag, 22:30 på fredag, 23:30+ på lørda, 21:30 på søndag

 

T_T

7951592[/snapback]

20:00 på tirsdag? :ohmy: Og lørdager skal man jo ikke legge seg i det hele tatt.

 

Apllemania: Når man er 14 år så er det ganske naturlig at man hjelper til med husarbeid...

Lenke til kommentar
22:30 på mandag, 20:00 på tirsdag, 22:30 på onsdag 22:00 på torsdag, 22:30 på fredag, 23:30+ på lørda, 21:30 på søndag

T_T

7951592[/snapback]

Hvorfor så tidlig på tirsdager? Det er forresten ikke skjeldent jeg legger meg klokken ti. Synes det er deilig å ligge i sengen. :wee:

 

 

Edit: I see. Vel jeg hadde vert sur på foreldrene mine om de hadde tvunget meg i seng klokken ti, men jeg legger meg som sagt ganske tidlig selv. Og verken A- eller B-mennesker trenger lite søvn, de bare liker å sove på litt forskjellige tider. Såvidt jeg har skjønt. Hvor mye søvn du trenger varierer jo.

Endret av HorSe
Lenke til kommentar
Når en er 14 år så er det ganske naturlig å få mat, klær og ha et sted å sove uten at man skal gni dassen av den grunn.

7951587[/snapback]

Litt husarbeid er vel ganske naturlig det og. Og å få penger for det er bare ett pluss.

7951615[/snapback]

De fleste vennene mine får 100 kroner for å RYDDE rommet. Ikke vaske, RYDDE.

 

i tilleg til at 90% har PC på rommet (nope, hakke det jeg) OG TV.

Lenke til kommentar
22:30 på mandag, 20:00 på tirsdag, 22:30 på onsdag 22:00 på torsdag, 22:30 på fredag, 23:30+ på lørda, 21:30 på søndag

T_T

7951592[/snapback]

Hvorfor så tidlig på tirsdager? Det er forresten ikke skjeldent jeg legger meg klokken ti. Synes det er deilig å ligge i sengen. :wee:

7951635[/snapback]

Er det A eller B menneske som trenger lite søvn?

 

Jeg er den.

 

 

Det var en skriveleif. 22:00 på tirsdager.

Lenke til kommentar
Når en er 14 år så er det ganske naturlig å få mat, klær og ha et sted å sove uten at man skal gni dassen av den grunn.

7951587[/snapback]

Litt husarbeid er vel ganske naturlig det og. Og å få penger for det er bare ett pluss.

7951615[/snapback]

 

Det verste er jentene i klassen min som forventer å få alt av foreldrene sine( dyr levestil) og ikke gjøre noe for det.

Lenke til kommentar
Men en vaskehjelper får ikke ett sted å sove, mat, klær og internett på kjøpet.

7951564[/snapback]

Når en er 14 år så er det ganske naturlig å få mat, klær og ha et sted å sove uten at man skal gni dassen av den grunn.

7951587[/snapback]

Ikke det at du ikke tar skade av å gjøre litt hjemme heller da ... ;)

Lenke til kommentar
De fleste vennene mine får 100 kroner for å RYDDE rommet. Ikke vaske, RYDDE.

 

i tilleg til at 90% har PC på rommet (nope, hakke det jeg) OG TV.

7951633[/snapback]

De er bortskjemte, som så mange andre barn i Norge. Vi er alle bortskjemte, og hjelpe til med husarbeide burde være en selvfølge når man tenker på alt vi får.

Lenke til kommentar
Men en vaskehjelper får ikke ett sted å sove, mat, klær og internett på kjøpet.

7951564[/snapback]

Når en er 14 år så er det ganske naturlig å få mat, klær og ha et sted å sove uten at man skal gni dassen av den grunn.

7951587[/snapback]

Nå en er 14 år er det også vanlig å ha småting rundtom i huset som man skal utføre. Hold rommet ryddig, støvsug en gang i uken, osv. Å få litt lommepenger i tillegg til å hjelpe i huset er ikke så sært, synes ikke man skal kreve noe mer. Foreldrene kunne tross alt vasket selv, men de velger å gi gutten litt penger til kino og smågodt i bytte mot noen enkle oppgaver.

Lenke til kommentar
Det verste er jentene i klassen min som forventer å få alt av foreldrene sine( dyr levestil) og ikke gjøre noe for det.

7951643[/snapback]

Har inntrykk av at det gjelder flertallet av "dagens ungdom" jeg da. :p

7951680[/snapback]

jeg er jo en såkallet "dagens ungdom" men jeg betaler jo det meste selv, skal jeg ha penger så må jeg jobbe . Sann er det bare med den saken.

Lenke til kommentar
Ikke det at du ikke tar skade av å gjøre litt hjemme heller da ...  ;)

7951669[/snapback]

Nei nei, men det gjøres alltid på en fredag og tar rundt to timer. Ganske stort hus(og bad). Og det er de dagene jeg heller vil til byen og venner en hjem...

 

 

De er bortskjemte, som så mange andre barn i Norge. Vi er alle bortskjemte, og hjelpe til med husarbeide burde være en selvfølge når man tenker på alt vi får.

7951670[/snapback]

Godt poeng. Men JEG VIL OGSÅ VÆRE BORTSKJEMT!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...