Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, det blir ikke mere spennende når du sitter her å blir distrahert av forumet...:\

7950383[/snapback]

Hmm, sant. Men ett lite "avbrekk" kan da ikke skade :innocent:

 

Første bud når man gjør matte. Av med dataen!

7950391[/snapback]

Vi gjør alt på pc på skolen min. Tilogmed matte, jeg hater det.

 

en par timers ban funker vel den, b-real? ip ban that is :p sånn at hu får "Page cannot be displayed" elns :p

7950392[/snapback]

Heh..morsomt. :p

Lenke til kommentar
en par timers ban funker vel den, b-real? ip ban that is :p sånn at hu får "Page cannot be displayed" elns :p

7950392[/snapback]

Vel, det hadde kanskje vært et alternativ med mindre hun logger av snart ;)

 

Dog, IP-ban er admin only.

7950413[/snapback]

 

Ueland er tastetrykk unna xD *kosepåuelandpusen*

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
b-real: Hvordan går det med colaen? Jeg har oppdaget sukkerfri eplejus, forbanna tasty.

7950407[/snapback]

Jeg drikker vann. Mere forfriskende og jeg trenger ikke den gode smaken. Vann er evig godt nok for meg. Bare så kipt å måtte reise seg for å hente det hver eneste gang, men men. Ellers så går det bare bra.
Lenke til kommentar
b-real: Hvordan går det med colaen? Jeg har oppdaget sukkerfri eplejus, forbanna tasty.

7950407[/snapback]

Jeg drikker vann. Mere forfriskende og jeg trenger ikke den gode smaken. Vann er evig godt nok for meg. Bare så kipt å måtte reise seg for å hente det hver eneste gang, men men. Ellers så går det bare bra.

7950430[/snapback]

Har selv konsumert noen gigaliter med vann de siste dagene, greit med vask to meter unna. Tror det kan gå bra, dette.

Lenke til kommentar
b-real: Hvordan går det med colaen? Jeg har oppdaget sukkerfri eplejus, forbanna tasty.

7950407[/snapback]

No shit?

 

Juice: I jus el. juice m1 (utt jus; gj eng. fra lat.) ren fruktsaft.

7950512[/snapback]

Hvis du tror at du kan se i en ordbok hva som selges under navnet "eplejus" så er du naiv, det er ingen mangel på sukker eller tilsetningsstoffer i disse produktene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...