Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endeleg ferdig med nynorsk leksane mine.

Da er det bare Natur og Miljø forsøk igjenn, pluss øving på prøve i samme faget. (og vi får prøve i to deler til av kaptittelet som vi ikke har gått igjennom på skolen også!) For tiden hater jeg læreren min. Spesielt når vi fikk vite om både engelsk (halvdags) prøva og natur og miljø prøva for noen dager siden. Begge er/var litt større prøver...

Lenke til kommentar

Se positivt på det. Kanskje du får sånn rafft glassøye, og så kan du ha masse forskjellige øyne for forskjellige anledninger. Øye med smilefjes i, for ikke å snakke om at du kan bruke glassøye som beholder for smådrops. Bare å nappe det ut mens du prater helt casually med folk, riste ut noen drops, og putte på plass igjen. "Skal noen ha?"

Lenke til kommentar

Da er det bare Natur og Miljø forsøk igjenn, pluss øving på prøve i samme faget. (og vi får prøve i to deler til av kaptittelet som vi ikke har gått igjennom på skolen også!) For tiden hater jeg læreren min. Spesielt når vi fikk vite om både engelsk (halvdags) prøva og natur og miljø prøva for noen dager siden. Begge er/var litt større prøver...

7949521[/snapback]

Går ikke du i 9.?

Jeg går i 10. og har ikke gjort lekser hjemme i år. Har ingenting. :D

Lenke til kommentar

@ Demille: Nja, det virker jo som du får nok av sarkastiske kommentarer i SO6, vil ikke melde meg inn i den klubben.

@ Bitex: Sikkert nok av partytriks en kan gjøre med et glassøye. Litt kjipt at en må ha et øye som en kan gjemme mellom chips, dip og øl for å bli festens midtpunkt..

Lenke til kommentar

7949521[/snapback]

Går ikke du i 9.?

Jeg går i 10. og har ikke gjort lekser hjemme i år. Har ingenting. :D

7949561[/snapback]

Hehe, heldige deg.

Kommer til å stryke i alle fag i år, virker vel sånn... Alt av karakterer har gått ned på en måned. Og ene læreren min overser meg i tilleg til alt det andre. *Sur*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...