Bytex Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Når jeg hører "musehale" tenker jeg på denne låten. Long live teh trønders! http://www.youtube.com/watch?v=KpPcScHiUvg Endret 15. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 @ Demille: Hahahah.. ehm. Men jeg er klar for sjørøverlapp!7949471[/snapback] Du lo (til en viss grad), kom hvertfall ikke med en slem/sarkastisk kommentar Takk. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Endeleg ferdig med nynorsk leksane mine. Da er det bare Natur og Miljø forsøk igjenn, pluss øving på prøve i samme faget. (og vi får prøve i to deler til av kaptittelet som vi ikke har gått igjennom på skolen også!) For tiden hater jeg læreren min. Spesielt når vi fikk vite om både engelsk (halvdags) prøva og natur og miljø prøva for noen dager siden. Begge er/var litt større prøver... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Se positivt på det. Kanskje du får sånn rafft glassøye, og så kan du ha masse forskjellige øyne for forskjellige anledninger. Øye med smilefjes i, for ikke å snakke om at du kan bruke glassøye som beholder for smådrops. Bare å nappe det ut mens du prater helt casually med folk, riste ut noen drops, og putte på plass igjen. "Skal noen ha?" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Herlighet, Skarstad. Har du ikke noe bedre å ta deg til enn å være en dårlig wannabeversjon av Steffy, som bare er jævlig med alt og alle?>< 7948542[/snapback] At least my illusions of grandeur are justified by an exceptional intellect. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Superskurker som vil ta over verden er alltid doktorer eller andre hyperintelligente skapninger. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Endeleg ferdig med nynorsk leksane mine.Da er det bare Natur og Miljø forsøk igjenn, pluss øving på prøve i samme faget. (og vi får prøve i to deler til av kaptittelet som vi ikke har gått igjennom på skolen også!) For tiden hater jeg læreren min. Spesielt når vi fikk vite om både engelsk (halvdags) prøva og natur og miljø prøva for noen dager siden. Begge er/var litt større prøver... 7949521[/snapback] Går ikke du i 9.? Jeg går i 10. og har ikke gjort lekser hjemme i år. Har ingenting. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Superskurker som vil ta over verden er alltid doktorer eller andre hyperintelligente skapninger. 7949548[/snapback] Men Stefan prøver ikke en gang å skjule det. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 @ Demille: Nja, det virker jo som du får nok av sarkastiske kommentarer i SO6, vil ikke melde meg inn i den klubben. @ Bitex: Sikkert nok av partytriks en kan gjøre med et glassøye. Litt kjipt at en må ha et øye som en kan gjemme mellom chips, dip og øl for å bli festens midtpunkt.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) "Oj, det var visst øyet mitt!" *plukke opp fra dippen*. Hohohooo. Endret 15. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hoho, Endelig blir rommet mitt ferdig etter mye slit! Nå skal jeg kjøpe veggfeste til TV'en og forhåpentligvis flytte inn idag... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Endeleg ferdig med nynorsk leksane mine.Da er det bare Natur og Miljø forsøk igjenn, pluss øving på prøve i samme faget. (og vi får prøve i to deler til av kaptittelet som vi ikke har gått igjennom på skolen også!) For tiden hater jeg læreren min. Spesielt når vi fikk vite om både engelsk (halvdags) prøva og natur og miljø prøva for noen dager siden. Begge er/var litt større prøver... 7949521[/snapback] Går ikke du i 9.? Jeg går i 10. og har ikke gjort lekser hjemme i år. Har ingenting. 7949561[/snapback] Hehe, heldige deg. Kommer til å stryke i alle fag i år, virker vel sånn... Alt av karakterer har gått ned på en måned. Og ene læreren min overser meg i tilleg til alt det andre. *Sur* Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hm, VG hadde en stor nyhet for litt siden. "FLY I PROBLEMER OVER LA!". Den er plutselig blitt borte. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hm, VG hadde en stor nyhet for litt siden. "FLY I PROBLEMER OVER LA!". Den er plutselig blitt borte. 7949653[/snapback] Interesant Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Åh! Nå ble jeg glad Mamma kom hjem! Med lollipop, berlinerbolle og pizzabricks Og det var en ti-pakning med lollipop. "I'm in heaven" Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Glem det litt. Endret 15. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Fy søren, raspeballer, kjøtt, pølse og kålrabistapp er utrolig godt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ok, det er gjerne Fjordland sin, men det er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Fy søren, raspeballer, kjøtt, pølse og kålrabistapp er utrolig godt. 7949851[/snapback] Det hørtes utrolig homofilt ut. Enjoy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hjemmelaget er da virkelig mye bedre, men du og du så mettende! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Alt jeg har smakt fra Fjordland sålangt har smakt rart ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg