Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh, jeg hater prøver.

 

Når folk sitter å snakker, lærerene gjør ikke noe med det og fyren som sitter vedsiden av meg plager meg, kaller meg ting! Vet jeg ikke burde bry meg om det, men den helvetes læreren burde bry seg litt. Spesielt når han/hun står der og sier "Jeg er jo intressert i at alle er stille"

 

:realmad:

Lenke til kommentar
Argh, jeg hater prøver.

 

Når folk sitter å snakker, lærerene gjør ikke noe med det og fyren som sitter vedsiden av meg plager meg, kaller meg ting! Vet jeg ikke burde bry meg om det, men den helvetes læreren burde bry seg litt. Spesielt når han/hun står der og sier "Jeg er jo intressert i at alle er stille"

 

:realmad:

7948878[/snapback]

 

 

Bare gi han en real klapp da? :whistle:

Lenke til kommentar

Er ikke så lett heller da, når han fyren liksom er den "kule" i klassen, når han er grei mot omtrent alle andre. Da er det jeg som blir sett på som den slemme fyren... Men fy faen å digg det hadde vært å mose trynet hans nå :D

 

NorthGarden, hva gjør man? Jeg sitter der å spør om læreren kan gjøre noe med det, jada sier han. Men hva skjer? Ingenting... grr

Lenke til kommentar

Vi måtte stå ute i en time eller noe (brannalarmen gikk). Bare fordi noen gutter i klassen tror de kan gjøre hva de vil uten at de blir straffet for det. Fikk ikke kjøpt meg noe i kantina heller. Men det som plager meg mest er at de mangler respekt for andre mennesker. Hørte at de kalte en jente "serbisk løsfitte" og "skitten". Selfølgelig har jeg sakt i fra da :)

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Jeg HATER norsklæreren. Jeg har ikke hatt nett i dag fordi det er noe feil mer routeren, funka ikke en gang da jeg satt inn kabel. Så jeg har ikke fått levert norsk oppgaven til fristen som var 14.00 i dag. Også sendte jeg en mail til henne om det, så sa hun at det ikke hadde noe å si. Jeg hadde en frist, og jeg skulle levert da!

 

Gah, jeg hater skrivedager hjemme og teite, teite routeren som er herpa :( Og ikke minst norsklæreren. :hrm: Og jo, dette vil si at jeg får stryk. Gøy.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...